|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Den är läcker .Har lite kontakt med säljaren...Men har ni sett den svart som ligger På Powerbörsen. Finns i Stockholm Trollbäcken? Vet inte hur man länkar.....:) |
|
|
Den svarta o oxå fin,om man gillar svarta bilar..men färgkombinationen va riktigt schysst!! Min röst går till den silvermet 02:an.. |
|
|
Frasse: Angående KVD så stiger priserna med 20-30% när nedräkningen börjar. Buden som ligger flera dagar innan är helt irrelevanta. Men den diskussionen kan vi ha i Björns tråd om E87an. ______________________________ //Lövet |
|
| bianca: Varför på 02 om man får fråga? | |
|
Personligen tycker jag att silver e snyggare o mer stilrent än svart!... Men smaken e ju som baken:) + 1 år nyare.... |
|
| Men visst e den svarta fin oxå,samt mkt välutr...samt verkar vara i mkt gott skick!! | |
| Han vägrar pruta en spänn den rackarn......f | |
| Du kan säkert pruta ner till 120..mkt bil för pengarna..kraft,komfort m.m.. | |
| Vilken av dom? | |
| Den du röstar på Silver -02 | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den 02 silver har 3 ägare och importerad av en privatperson/ firma i köping nej tack. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
3 ägare sedan 2004 är knappast något att bråka om. Det är ju också ganska bra att veta vilken firma det är i Köping som importerat bilen innan man dömer ut den. ______________________________ //Lövet |
|
| Hasso. Hur får tag i all info? | |
|
Den här då? Länk Fan va ni schyssta som orkar plöja ner tid i mina bilaffärer....:) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
andreas_lofgren: Det påstås att den bara har en ägare tidigare, den har EN brukare ,men 3 ägare där privatperson importör/firma är samma person och eftersom jag inte kan stava till namnet och firman hette då F-bil AB senare Framtida bil där privatpersonen är styresledamot och har levererat flertalet skruvad import BMW till hugade köpare under åren.:) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Framtida bil är ju numera auktoriserad Citroen handlare så förhoppningsvis är inte allt de har sålt genom åren skräp. Ingen av oss kan veta eftersom vi inte varit och tittat på bilen. Sedvanlig kontroll att papperen är i ordning är alltid prioriterat vid köp av en importbil. ______________________________ //Lövet |
|
|
Visst har du rätt Andreas...men jag skulle personligen inte fundera på att köpa en bil som tagits in av den firman...det var för många exempel på fifflade bilar för att det skulle handla om någon engångshändelse... ___ //Ulf |
|
Martin E |
Framtida bil är ena riktiga bilskojare, var där och tittade på en Polo som påstods vara en Tdi. När jag kom fram visade det sig vara en 69Hk 1,9L diesel inrökt och importerad från frankrike. Det sista stället jag skulle köpa en bil på... |
|
men fan va lack jag e att han banga. Det var som att man fick en stor godis påse som någon sedan ryckte bort. Jag vill ha en 540 Touring med M-pkt NUUUUUUUUU!!! Var bara tvungen att skrika ut min frustration...... |
|
| Jo, förstår din frustration. Jag trodde dock att du redan gjort affär då du skrev att du "hade slagit + fått den för 100 tkr + den känns som ny + jag fick mycket bil för pengarna" etc... Du kanske tog ut "segern" lite för fort... =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.