|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Har kollat på denna Länk är den värd dom pengarna? Anser själv att man får grym bil för pengarna. Det som är nackdel är milen och import, men den är välvårdad och känns tajt. Bra servad mm. | |
|
Hmm, jag tror att den bilen har varit på Blocket i ett halvår eller mer? Jag har lite koll på 540 på Blocket. Och priserna på 540 har rasat det senaste året. Den är ju nedsatt från 145'. Det verkar vara ganska trögt att sälja 540 e39. Troligen borde det gå att pruta ner ännu mer. Men det är klart att den är värd pengarna :) 540 e39 är en otroligt kul bil att köra. Fullutrustad står det i annonsen och han radar upp en massa utrustning. Men finns taklucka, automatisk avbländande backspeglar, Webasto bensinvärmare, solskyddsgardiner, larm, ...? Finns det någon fullutrustad bil? Jag ska inte vara dum, det var mycket utrustning! Lycka till och hoppas du får tag på din drömbil! ______ Det finns inte tidsbrist. Det finns tid. Och man väljer vad man vill fylla den med. |
|
|
Den låg ute på försäljning redan förra vintern/våren. Kommer ihåg det då jag själv var på jakt efter en 540 vid den tidpunkten... Har för mig säljarens namn än otroligt långt - säkerligen en anledning till förkortningen... =) Men visst, bilen ser otroligt fin ut och särskilt då med tillhörande Hamannfälgar. Rullat en bit varför du torde kunna få ner den mer i pris, inte minst med tanke på hans annonseringshistorik... =) |
|
| Jo, dom är nog inte lätt sålda. Jag slog till och fick den för 100.000kr. Det är glaslucka, automatiskt avbländbara backspeglar, larm och gardiner.Men ingen bensinvärare. Men vilken satans bil för pengarna än då....vad får man för 100 papp...? En tråkig gammal Volvo. Den måste ha gått på över 650.000kr ny. Jag har vart och kollat på 525, 530. En 525 som gått 14000mil och var sv såld känndes som den gått 40000mil. Vibrationer och sliten fram vagn rost mm lite utrustning. Den här känns som den gått 10000mil. Har fått baklucka och framdörrar utbytta på garanti.Han med 525 skulle 105000kr, så det känns som jag har fått mycket bil för pengerna. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Grattis Patric du gjorde nog en bra affär.Bilen ser fin ut. Samma ägare sedan 2005 och importerad som 2 åring 2004 så historiken känns inte magsjuk heller. Dock 7 ägare före 2005 dvs första året känns ju lite frågande. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Grattis! Jag är övertygad om att du kommer få roligt med den bilen. Som sagt, det ser ut att vara en riktigt fin bil med massor av rolig utrustning, vid sidan av att det är en V8 förstås. Visst är de svårsålda men om man skall behålla bilen ett tag så är det nog ett klipp. Jag köpte min 540 i början av sommaren och är helnöjd, ler varje gång jag kör. ______ Det finns inte tidsbrist. Det finns tid. Och man väljer vad man vill fylla den med. |
|
| Tack fört alla glada tillrop. Har nu kollat och det är 5 "riktiga" på den. | |
Martin E |
ball bil men jag hade inte gett mer än 85K för den. Sannolikheten för att den är skruvad är för stor |
|
100.000 känns helt rätt för den bilen, bara att gratulera. 85.000 för en en välutr 540i M-sport touring-02 i vad det verkar bra skick, skruvad eller ej, hur tänker du då Martin E? BMW CS #5139 |
|
|
Martin E värderade just en 120i M-sport -06 till 110.000 i en annan tråd. No further comment... ______________________________ //Lövet |
|
| Grattis! En kanonbil för dessa pengar, såg kanon ut. | |
Martin E |
Hej J.L Jag tänker med hjärnan att väldigt många importerade bilar är skruvade vilket stör mig i varje fall. Saknas dokumentation kan den lika gärna rullat 38000 mil eller hur.. Hur tänker du ? Hej Lövet Ja min personliga åsikt är att den Länk inte var värd mer än 110 i det skicket, sedan lånade jag frugans läsglasögon och såg att det va old fashion M pkt. Jo visst 115000 i det skicket. |
|
Jaja...nog om det nu gossar! Ta det över PM. Säljaren hoppade av......vi kom överens om priset och skakade hand, men han har nu ångrat mig.Ruttet! Han insåg att han inte får något vettigt för dom pengarna. Hans anledning varför han skulle sälja var för att hitta en mindre, men han insåg att han bara får skit för dom pengerna så du ska han behålla den. Jag har inte skrivit något avtal eller betalat någon handpening så det är väl bara jaga vidare. Hittade denna igåt kväll. Hur har jag kunnat missa denna som finns här på powerbörsen!!??Svarta som finns i Trollbäcken Tyresö Stockholm....vet inte hur man länkar till den. Någon som vet något? |
|
| Håller med!! | |
|
Martin E har ju inte helt fel eftersom budet på 120:an har som högsta bud 110000....eller? Fast det kan ju gå upp en bit under dagen. Jag har tittat på den på Kvd i Landskrona och en kille som jobbar där sade att det inte direkt kommer in jättemånga bud på den än iallafall. Frasse |
|
|
Nej vad trist! Det handlade alltså om 10' som han inte kunde pruta i slutänden? Tråkigt, men han får nog ha kvar den ett tag till. Har du tittat på denna Länk Jag kollade på den för snart ett år sen, den var bra men vi kom inte överens om priset. Nu har han fått gå ner 50' och har den fortfarande kvar. Jag tror det går fler tåg, du hittar snart en billig och bra 540. ______ Det finns inte tidsbrist. Det finns tid. Och man väljer vad man vill fylla den med. |
|
| Ja har sett den, men vill ha M-pkt och lite mer utrustning.... | |
| Såg nu att den hade ganska mkt utrustning...:) Men m-pkt saknas. | |
|
Denna e läcker....prutmån? Länk |
|
|
I trafik första gången i Sverige: 2004-10-01 I trafik första gången i utlandet: 2002-03-01 Och endast 1 äg här hemma... |
|
| Ja..den där är fin. Men har ni sett den svart ligger här på Powerbörsen som är till salu i Stockhol Trollbäcken? Vet inte hur man gör en länk dit....:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.