|
|
|
|---|---|
|
Tjo! Snart dags att ställa på bimmern. Har suttit och läst mycket trevliga saker som pg_ice samt bmwm3gt och säkert någon mer kommit framtill. Nu undrar jag om det finns nån? eller några? som skulle kunna göra ett komplett "tillfixande" av min smg m3 98:a, en 3.2a alltså =) Omlödning av tennet, samt O-ringsbytena och självklart "klick-testet" Självklart betalar jag för bytet samt omkostnader för div material givetvis!! Hoppas det finns nån som vill tjäna en slant nu fram till sommaren =) mvh //Tommy | |
pg_ice |
inga problem ser att du bor i örebro så det är ju ganska nära. hur hade du tänkt dig med jobbet? jag vill helst hålla på utan stress så det bästa vore om du lämnade bilen här en dag. beställ o-ringar och nya skruvar till magnetventilslocken så ska vi fixa fram lite effekt :) |
pg_ice |
maila mig på : patrick.grdevall@telia.com så tar vi det där är det fler som behöver omlödning på sina M3or och bor i mellansverige så är det bara att höra av sig. ta det via mailen. |
|
Du är en klippa pg_ice !!! Hör av mig när jag ställt på bilen blir om någon månad typ. Och har alla grejer hemma så styr vi upp någonting! Klockrent. Hoppas det är "lika lätt" som på dina att fixa lite drag i bilen =) tack på förhand //Tommy |
|
pg_ice |
garanterat lika lätt |
|
"gibbRRR" Hej! Tyvärr krävs det en riktig man för detta arbetet! ;) |
|
| kan tänka mig göra likadant på min nån som vill löda å pilla lite hör av er dirr :D jag har varken tid eller plats att fixa med detta själv... bor utanför skövde | |
|
"Bmwm3mannen" Hej! Bor i Lidköping och kanske skulle kunna tänka mig göra det! Mvh |
|
| najsss :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.