|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en frontläpp som får e90n att ses lite mindre snäll ut. Har dock svårt att bestämma mig om den är snygg eller mer åt pizzahållet... Schmiedmann kallar den för "motorsport" Säg vad ni anser =) Bild: Länk Mvh Anton | |
| Har också tittat lite på den där läppen! Men funderar lite över passformen, tittar man noga så ser man att den ser ut att sticka ut lite mer på sidorna.. Någon som har monterat denna som kan komma med ett yttrande ang passformen? :) | |
| det där är ju ac-schnitzer läppen... ser riktigt rejsig ut | |
|
jerry: Rejsig men ändå lite stilig kanske? Hade tänkt denna å en tunn liten läpp på luckan också... Men tvekar då denna fronten kanske lite väl stylig?? Gärna fler synpunkter =) Mvh Anton |
|
| Gillar i stort den läppen, men inte riktigt "stolparna" i yttre hålen. Ser ut som bilen har fyra hål för dimljus :D | |
| Länk tycker annars att denna läpp är riktigt snygg .. vilken läpp är det du tänk ha bak?? | |
|
Personligen vll jag ha det mer stilrent, inte för mkt plast som hänger/sticker ut... Om du, mot förmodan, kommer fram till att du tycker den är snygg , tror jag att du kommer tröttna relatvit snabbt på utseendet... Varför inte? Länk |
|
| tvesovla> Hoppsan, här har vi nåt som till och med tilltalar min smak! Det måste tittas närmare på, fronten skall ändå lackas om framöver nån gång för att få bort ett par förargliga repor som förra ägaren lyckades få dit. Folk kan ju tro att jag inte vet vart jag har hörnen :D | |
| Fann Hartge-läppen på SAM Bilmodes hemsida, men 6 papp för en add-on läpp känns lite i saftigaste laget. | |
|
Sir Anton: frontspoilern känns inte stilren tycker jag. Hartge-läppen är helt ok, men jag gillar generellt original bättre. |
|
| visst är 6papp mycket men ska finnas kopior som är bra mycket billigare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.