|
|
|
|---|---|
|
Länk =) // Daniel | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hahaha! Vilken klippa! Mvh Patrik |
|
Den filmen är ju en gammal "klassiker" vid det här laget... Dock väldigt otroligt att se att man verkligen ens funderar över att göra på detta sätt. Man misstänker ju att alltihopa är en fejk... Mvh Janne. |
|
|
Hahahhaha... Beautiful Münich Woman BMW |
|
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Janne! Man slutar aldrig att förvånas av hur vissa människor tänker,speciellt kvinnor. =) Mvh Patrik |
|
Man har bevittnat konstigare rutiner än så.... det är bara att ta sig en tur till den lokala GDS hallen och titta runt lite. __ Min bil: Länk |
|
| Mugge: Har man sagt A får man säga B, vad har du sett? =) | |
|
Som sagt, kvinnor =) BMW Först och främst. |
|
|
Att folk har udda ritualer när det kommer till bilvård är väl inte ngt nytt, kika runt lite på GDS-hallar. Senast när jag och en välkänd profil här på forumet skulle ut och tvätta våra bilar fick vi bevittna när far och son "diskade" en äldre A6. Utrustade med en flaska YES diskmedel och var sin diskmedel gav far och son bilen en rejäl omgång. Det var sevärt. En annan gång bevittnade vi en äldre herre som omsorgsfullt "smorde" in sina torkarblad med Preem's kallavfettning. En annan rolig sak var när ford scorpio kombi blev tvättad med badrums spray och några disktrasor. Mamman gick runt och sprutade ner hela bilen med badrumsspray medan barnen omsorgsfullt torkade rent bilen med disktrasor. Det är mycket man har sett.... __ Min bil: Länk |
|
|
var sin diskborste skulle det stå __ Min bil: Länk |
|
Jag såg en dam senast idag,som efter en biltvätt på lokala Statoil här, torkade av hela sin bil med papper från stationen...bör tilläggas, att bilen var långt ifrån ren då den rullat ut ur tvätten!!! =) Mvh Patrik |
|
På Statoil i norra Lund så har jag vid ett flertal tillfällen sett personer som tvättar hela bilen med svampen/skrapan som används till ruttvätt. Vattnet i den tillhörande spannen är ju ofta allt annat än rent... ___ //Ulf |
|
| Det är polacker. Har sett dem göra det. | |
|
Programmer: Har jag sett flera gånger i Helsingborg oxå =) // Daniel |
|
| Programmer: Det där har jag också sett, på precis samma mack... :) | |
|
Såg en husbilsägare tvätta hela sin husbil med ruttvätt + att han använde hinken för att ta nytt vatten och skölja. -Phil |
|
|
hehe, nä men fan.. jag hade redan skrivit i den länken :D Den som jag känner var min bror, bilen fungerade bra efteråt. |
|
| Nja, sådär har jag inte tvättat bilen sen jag sålde Renault 5an=) | |
|
diskmedel löser upp smuts... tvål, schampoo, diskmedel, biltvätt etc. etc. same same. lite olika starka bara. bilen kanske var skitig inuti också... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.