|
|
|
|---|---|
|
började med att säkringen gick till telefon å stereon. så jag bytte den å när jag startade funkade allt sen började det lukta bränt så nu har navin stereon tel å blinkers reläet tickar inte längre men sido blinger funkar ???????? nån som har en aning? No turbo skit only real power | |
|
Du får försöka sniffa dig fram till exakt var det luktade bränt. Uteblivet blinksers-tick beror på avbrott i kommunikationen mellan kombiinstrumentet och ljusmodulen där själva blinkgivaren sitter. Om du kollar upp så finner du möjligen att en en del andra funktioner kan ha slutat att indikeras i instrumentet. Hur är det t.ex med den blå lampan för helljuset? Prova med batterireset först, lossa minuskabeln en kvart och återanslut. Detta kan ofta fixa en del småstörningar och problem. Prova INTE med att mata in nya säkringar, det är ju inte dessa som är dåliga, utan felsök mera logiskt. Beroende på modell av stereo osv, tag ut, kolla/sniffa osv. FP |
|
| Hittade kabel branden det var vid navi spelaren så jag kopplade ur kontakterna sen funkade allt som det skulle utom navin då men det konstiga va att jag fick fler språk att välja på så som finska spanska italienska det har jag inte haft förut | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.