|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Grattis! Mycket snyggt! | |
|
Wiberg: Nej, länken verkar knas, men bilden visar bara vad du kan se på din egen bil :) Bilden finns en bit ner i den här tråden Länk 284-fälgen är snygg - jag är inte heller en 20"-mattsvart med kromad kant-kille - men 17" tycker jag är på sin plats på e90. Minst... :) /ElakaKatten If I dream? From the moment I wake up until I fall asleep. |
|
|
Tack för alla glada tillrop! :) Alltid kul att känna stödet! ;) Jag tror också att 284-fälgen blir bra, antagligen rätt lagom för vår del. Sambon suger i sig berömmet över färgkombinationen eftersom hon anser att hon hittade bilen. ;) Grodan>> Det stämmer som ElakaKatten skriver, det var inte de amerikanska ljusen jag menade utan ett par dioder som tydligen ska synas i ElakaKattens länk (men som jag inte hittar, sorry!). Nåja, jag får väl ta ett kort vid tillfälle. :) Ska skumma lite instruktionsbok ikväll så blir det åka av imorgon! Hälsade på den i garaget precis men kunde inte köra en meter på grund av after work-öl. Ryckte i högerfoten dock... Mvh Wiberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.