|
|
|
|---|---|
|
Tja, Vad tror ni om det en interlagosblå M5??? Tror ni man känner av effekt minskning?? Mvh Micke | |
|
Breyton Black Spirit gör sig otroligt bra på en interlagosblå BMW. Personligen är jag inte särskilt förtjust i svarta fälgar men dessa är i en klass för sig - såg en lemansblå 130 med Breyton Black Spirit och de gjorde sig otroligt bra. Antar att det är dessa du kikat på..? =)Länk |
|
| yes dom är det :) vet bara inte om killen sålt dom, skall nog slänga på ett eisenman avg också.. | |
| Kommer bli toppen! =) | |
|
Kostade 112000:- nya förra året och säljer dom nu för 25000:-. Snacka om värde ras :) // Daniel |
|
|
Grymma fälgar! Men går det ens att hitta ett så högt nypris även om man kollar på listpris? Hittade någon som sålde på internet. Komlett med däck hamnade mellan 60 och 70000:-, inte blilligt men ändå... |
|
| 50-60 tkr kostar de (beroende på dimension) exklusive däck, men jag kan knappast tro att fyra st däck skulle gå på över 50 tkr... | |
| Det kan ju vara så att de har en custom-offset på just dessa för att matcha M5:an perfekt...? Men visst är det mest troligt att man överdriver lite på priset. | |
| Fan hittar inget som faller mig i smaken efter det jag gick miste im 21" breyton, vad kan ni rekomender går bra med 20" också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.