|
|
|
|---|---|
|
>Ramlade över ett par framljus för xenon och med org angeleyes till min 120d, men behövs det nåt mer fö att få igång det, ingen omprog av nåt, sitter styrboxarna i lampuhsen(har inte hunnit kolla så noga) , el löst på nån skärm el nåt orginal? Hoppa över det med höjdjustering och så, vad krävs för att få igång lysena helt enkelt!:) www.seastreamsgarage.com | |
|
Jag tror du behöver byta ljusmodulen, sen ska det kompletteras med automatisk halvljus reglering, men jag tror infästningarna för sensorerna redan existerar både fram och bak. Så det blir till att köpa kablaget och 2 sensorer samt kontrollenheten för detta. Omprogrammering kommer krävas utöver det andra för att de ska fungera. |
|
|
Om du nu tycker att du kan hoppa över ljusviddsreglering och andra väsentligheter så är det väl enklast för en elektriker att dra en kabel från batteriet! Hade du sökt på forumet hade du hittat svaret! Friskt kopplat, hälften brunnet! |
|
|
Jag rekommenderar att du även fixar ljusviddsreglering samtidigt. Då behöver du inte fungera på det här med att montera byta strålkastare inför varje besiktning. Nu vet jag inte hur ljusmodulen fungerar, men om man har bytt till den korrekta modulen för xenon, fungerar det att koppla in halogen strålkastare då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.