|
|
|
|---|---|
| vad finns det för intressanta kitcar/replicas... är inte ute efter någon ful lamborghini eller ferrari kopia.. tänkte mer på roadsters eller cabar så som porsche 550spyder, lotus 7 m,m.. har ni tips på något intressant?? finns morgan?? | |
|
Ingen cab men är typ fränast! Länk |
|
|
550 Spyder eller 356 coupé/cab är ju ruskigt vackra bilar. Har för mig att jag sett något avstannat bygge på blocket. Finns annars en del byggsatser från USA, har dock inga konkreta tips att ge! Mania Spyder är också trevlig... men smaken är ju som baken.... München |
|
|
Super 7 är ju en riktig hit, finns alltid någon på blocket ifall du inte orkar bygga själv. Något jag själv ska kolla på när jag fyllt gubbe. |
|
|
Tror visst bestämt att det är någon här som har svårt att bestämma sig för vad han ska ha för bil... =) En Esther kanske..? Länk Här finns hur mkt inspiration som helst... Länk |
|
| Länk | |
|
Bara buda, du har 25 timmar på dig... Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jag är svag för BEC dvs bilar med Mc-motorer. Tex denna westfield XTR2: Länk |
|
| tvesolva: vill inte köpa någon.. handlar mer om att jag är sugen på att bygga något själv :D | |
|
Klicka dig in på speedsterowners, där finns "lite" att läsa! Länk Annars är ju SuperSeven byggen (Esther, Boe7 m.fl) riktigt prisvärda. Personligen har jag aldrig kört något roligare och då till rimliga pengar också.. Det är ju annars lätt att kostnaderna skenar... München |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.