|
|
|
|---|---|
Mr_Knight |
Testade för kul att se om man kunde få fram information liknande E39 genom att hålla in nollställningen till trippmätaren vid påslagning av tändning och fick mycket riktigt fram "_ _test _ _ 1._" Är det någon som kan tyda något av följande eller vet hur jag får reda på det? Och, kan man se bilens egentliga miltal..? Det jag fick fram var: _00177 _ _ 1.0 _ _4961 _ _ 1.1 838609 2 _ 1.2 035110 _ _ 1.3 _ _4798 _ _ 1.4 05_300 _ _ 1.5 _ _ _ _ _ _ _ _ 1.6 03_ _ 27 _ _ 1.7 //Martin |
|
Vet inte vad siffrorna säger... men nej man kan inte se bilens egentliga miltal via trippmätaren. // Daniel |
|
Mr_Knight |
ok, trodde det var något liknande som för E39. Men hur får jag reda på vad siffrorna står för, eller vad detta betyder? Skulle var kul att veta! //Martin |
|
Vad menar du med liknande som för E39. Vad jag vet så kan du inte på nån modell få veta egentlig mätarställning genom trippmätaren + ständning. // Daniel |
|
|
Fick tips om test för mitt kombiinstrument. Länk Kolla under rubriken 9.3 Hidden Onboard Computer Functions Mvh Fredrik |
|
| Detta kommer upp med jämna mellanrum här på AP. NEJ man kan inte se bilens miltal, oavsett modell. För att få info om vad siffrorna står för så sök, finns flera trådar som tar upp detta (med utförlig information)! | |
Mr_Knight |
Har sökt en hel del utan att hitta något, däremot står allt i länken som FME skickade med förklaring på vad allt står för osv. Var det jag ville åt! Edit; menade E34 och inte E39 som jag skrev först. //Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.