|
|
|
|---|---|
| Fick idag sånna här eagle eye led baklampor, hur jag ska göra, det fixar jag väl själv men det sitter ju massor med olika boxar på den, vart ska de ta vägen? Går det att gömma de någonstans så att de inte syns? | |
| Du får ta bort mattan i sidorna och placera boxarna där, jag fick tyvärr felmedelande av dessa lampor i mon display, men dom fungerar bra annars :( | |
|
Mkt intressant tråd då även jag tänkte beställa led baklampor nu i veckan.. vilken sida köpte ni på och är kvaliteten bra? Vill inte ha några fel meddelande i display så hade varit tacksamt om du kolla upp om även du fick detta när du montera? tack på förhand//Henke |
|
| Också intresserad till en 330 cab -01, nån som har nå bra tips vartifrån man ska beställa? | |
|
Jag har nyligen köpt till min cabbe, hos Schmeidmann, kostade 2400:- paret. Är nästan lika bra som original. BMW CS #5206 |
|
|
Det sitter även inbyggda motstånd, så man slipper byta ljusmodulen, och man få ingen felindikation på ljuset. BMW CS #5206 |
|
|
>christer silvén< Jag har nyligen köpt till min cabbe, hos Schmeidmann, kostade 2400:- paret. Är nästan lika bra som original. hos Schmeidmann finns det inte LED-Baklampor till cabför 2400;- Priser hos Schmeidmann 3500 och 5300 för LED-Baklampor till cab |
|
|
Dessa köpte jag Länk Men de var betydligt billigare då. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.