|
|
|
|---|---|
|
hejsan håller på och slutför min "banvänliga" e30 325 har monterat powerflex bussningar i fram och bakvagn förutom den i klumpen vet nån vart man kan få tag på en sån? sedan undrar jag även ifall nån vet vart man kan få tag i hårdare topp lagringar till främre fjäderbenen. har letat men inte hittat något, funderade lite på m3 e30s dom borde väl passa? eller kanske ett par som kan ställa in chamber osv på? ja alla tips är välkommna.. mvh kim | |
|
Jag har inte märkt att orginal lagringarna är för mjuka på nått sätt, givetvis kan man ha helt stumma lagringar, men jag tror inte det har nån avgörande betydelse. Ställbara hittar du hos Millway, annars om du tycker det är för dyrt, går en rundfil bra oxå, fila hålen ovala innåt så kan du justera cambern. Vill du att E30in ska bli riktigt kul på kurvig bana ställer du 3 grader camber per hjul, och 3 mm total toe out. |
|
|
hejsan nej tror som du säger att dom säkert duger orginal men mina är rätt slut så därför tänkte jag passa på att uppgradera lite när jag ändå bytt resten.. okej tack så mycket för tipsen kanske blir att experimentera lite själv då. mvh kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.