|
|
|
|---|---|
jonaz_ |
tjena! har en vit 525:a och tänkte snygga upp den lite. många svarta E34:or har underdelen(trösklarna och nederdelen på kofångarna)typ silvermålade. kan man göra likadant på en vit bil med nån annan färg? nån som vet nån färg som kan bli snyggt eller har nån bild på en sån? |
|
De dom har då e väl ett m-paket å de e på dom bilar me Nurburgring paket på *vet inte hur man gör ett tyskt y =) * dom hade standard silverlackade kjolar fram å på sidorna å bak, de du kan göra på din e att lacka allt i vit ja ska då lacka ner min så snart ja får lönen Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
Min är nerlackad också med M-paket... bilder finns i galleriet under Danne Södervall... C-YA! |
|
|
*vet inte hur man gör ett tyskt y =) * alt+0252=ü tunga grejor att veta! "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
Imran |
Fett tungt! Imran |
|
Vill du göra din E34 riktigt snygg så skall man ha vita blinker fram och sida, lagom sänkning, gärna lite mer fram för ett kilformat utseende. Fälgarna bör vara riktigt fläskiga saker med bred fälgbana typ Borbet A, Y-design eller Alpina i dimensioner 8,5+10*17 med 235/255 däck. Då har man en av världens snyggaste bilar, endast E32 med samma utrustning är snyggare. Men, detta är min personliga åsikt, finns säkert de som inte alls gillar de feta tyska stuket! |
|
|
Se min bil i Galleriet. MVH. Julius HUN power. |
|
| Thorphedo, din 525 ser riktigt maffig ut ju! Precis så skall en E34 eller en E32 se ut! | |
|
Svarta framlycktor är också väldigt snyggt, men kostar en hel del. //Schnitzer |
|
|
Angående tyskt y prova tangenten bredvid å, den med bl.a. två prickar och tryck sedan ett u. Voila! (lite lättare att komma ihåg också...) |
|
|
tack frisen ûÛû Me tyska hälsningar Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra *speciellt på halvny asfalt* =) |
|
|
Tack J.L. HUN power. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.