AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.172

hur många har kört en z1?

är det någon här på forumet som kört en z1 eller rent ut av äger en??? vore kul att veta.. en riktig drömbil :D
Visa användare
331
riwa
318iT -04
Z3 3.0R -00
*Kuriosa*
Jag äger inte nån Z1a men såg en i Hannover Tyskland en gång. Av en händelse trillade jag på denna krönikan.
Länk
En kändis? som har en, BMW Z1 ,1990, avst, Jessica Folcker

Riwa
Min kusin köpte en z1... Varför vet jag inte kanske för att det är en bättre "bank" än banken. Värdet stiger hela tiden men körbarheten är vad är rätså styv!!
Den står i stallet istället!!! Stjälv var jag med när han körde så jag har inte kört stjälv men den bilen skulle jag inte köpa never.......... inte för dom pengarna han spenderade och nu kommer en M1?
Tokig men kanske smart vad vet jag ??
Han fick BMW feber.
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
Jag har provsuttit en.....räknas det? :-)

För x antal år sedan stod en röd Z1 hos mårtenssons i hörby....men den bilen kördes aldrig....om jag minns/förstod rätt....vet ej om den står kvar där ännu....har ej varit därinne på lika många antal år...

Mvh Ferenc
michael.anki
Absolut, den står där den gjort i 10 år.Dom var inte helt sugna på att sälja för 1 år sen,men för rätt pengar så, han är trots allt bilförsäljare.

Bmw idag Bmw imorgon
gu
159
gusse
320i Touring 2009
Härom dan såg jag en BMW jag inte ens visste fanns: en Z1! Riktigt snygg och välvårdad. Rätt ovanlig syn i Sverige antar jag. Stod parkerad i Stockholm.
Visa användare
25
Farbror Freddie
Z3 2,8 Roadster -00
Såg en svart i Båstad för nästan 2 veckor sedan. Det var tjock trafik och regnigt i byn så det var inte mycket att se, men i alla fall...
Gu
219
Gustafr77
BMW X5 Xdrive40e F15 -16
Citroen C5 -11
JEEP CJ5 -60
Jag har min ligger på blocket!
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Tycker faktiskt att den är riktig ful, nästan första generations Miata-klass på den i fulhet. Som tur tycker vi alla olika. :)
Grodan; Det var första gången jag läst att någon ogillar Miata:s utseende :O

Z1 är min favorit Z-bil, alltså före Z8.

Och nej jag har inte kört någon.

Stephan
Gu
219
Gustafr77
BMW X5 Xdrive40e F15 -16
Citroen C5 -11
JEEP CJ5 -60
Hej igen.

Nu ligger även vår Z1 på PowerBörsen.
Nu har jag åkt Z1 :) En Urgrün från Norge med RLEuppdaterad motor, vi var uppe i 200 som mest (lagligt i Sverige=)

Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.