|
|
|
|---|---|
Deora |
Hej skulle vilja veta om det finns någon här som har någon erfarenhet av denna satsen? blir dom svampiga i högre farter mm. mm. nu har jag inte tänkt köra på bana utan det är mer för utseendet. men tänkte ändå höra om den är värd pengarna. Adress: Länk |
|
Om det är mest för utseende och till viss del funktion så duger dom gott å väl...själva kvalitén i längden kan jag inte uttala mig om. Men köper man så pass billiga saker ska man inte heller förvänta sig några supersaker heller... |
|
|
I beskrivningen påstår TILLBILEN det här citera "Våra coiloversatser från JOM är justerbara i höjd och i hårdhet!" Men hos JOM alltså tillverkaren står det bara om höjd justering!! Sen att dom sänker Fram: 40-80mm Bak: 30-60mm detta stämmer inte heller enl JOM´s beskrivning det e 20-60mm fram och bak, Varför ljuger de om sånt?? Kolla pris nästan dubbel så dyrt hos tillbilen!! Original beskrivning Länk |
|
|
JOM har precis börjat med detta sortiment på coilover satser och att skriva ut att det är justerbar hårdhet tar verkligen priset :P så satsa på budget coiloverkit av fabrikatet Technix eller GT Cupline istället som vet vad dom säljer och som hållt på med sänksatser i fler år än JOM. /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.