|
|
|
|---|---|
|
Fundera på var man kan köpa felgar asom Style 65 i nya kopier Alterntivt style 81 eller 82 ??? | |
Transocean |
YX bensinstasjon i Oslo selger slike felger. Köp riktiga grejor istället. |
|
Vad hände med killen som blev stämd av BMW för att ha sålt kopior, kränger han dem lite mer diskret nu? If it works, don't fix it. |
|
Transocean |
Utan att veta mer än det du skriver så kan jag bara gissa att kopimarknaden finns fortfarande. Folk vill så gärna köpa dyra saker billigt. Den där YX-macken som jag tog upp fångade min uppmärksamhet då jag råkade tanka där, billiga BMW-fälgar i storlekar 18",19" och uppåt, vände på en och det stod Made in China och No original BMW eller nåt sånt. Sen är jag ingen fälg-frik med katalog i huvudet så jag kan inte bedömma om dom ens liknade äkta grejor eller ej. Vore det så att man fick garanterat att kopiorna man köper ser ut exact som originala och att de är runda och av samma kvalitet skulle jag säkert köpa kopior. Sådana garantier får man nog inte i dag tror jag. Jag köpte en Rolex Submariner en gång i Tyskland och fick betala nästan 4000 euro för den, det känns lika härligt varje dag att ha den klockan och veta att den är äkta. Hade nog inte varit likadant med en fejk-Rolex som man köpt för 20 Euro från en pundare på Filippinerna. |
|
æææh Transocean och S&S va pratar ni om ? är uorginala reservdelar då inte ochså en dårlig ide ? Jag Köpar altid originala BMW reservdelar, men vil dock inte ge 14800 for fälgar utan däck til en 6 år gammal bil, f¨rutom finns style 65 bara i 18 tumms i orginalen. jag vil ha 17 tium därfor frågan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.