|
|
|
|---|---|
|
Hoho, bytte bort mina Good Year F1 igår mot regumerade AGI Proline , måste bara säga att jag trodde dom däcken skulle vara hala som ett par ålar nu när det regnar ute! Men icke, det var ett j-vla bett i dom, bra mycket bättre än F1:orna , nu får man verkligen ta i när man ska lägga upp ett ställ, även när det är blött. F1:orna behövde man inte ens frikoppla om man körde på 2:an i kurvorna, AGI bara skjuter på istället, är som att köra med antispinn...... Trodde jag aldrig om dom däcken...... =) Mvh Patrik 325i -92 | |
|
Var det tyska eller asien F1 du hade, jag köpte en uppsättning tjing-tjong F1 till min A4, var som att ha 4 tvålar till däck när det var blött, helt livsfarliga. Aldrig mer GoodYear. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Crusty |
Kör själv med AGI, men vad kostar Proline modellen? Var finns dom? |
|
Tror det var tvålmodellen av f1:orna också....... Proline kostade 1175:- för 225-45-17 Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Eeeh! Du får ursäkta, men var det inte ganska dyrt. Jag köpte 2st nya (ej regummerade) 255/35-18", för 1980 kr/st, för några veckor sedan. Jag menar, 1100 spänn är vad jag kan tänka mig att ge för ett nytt 17" däck, inte ett regummerat. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
Crusty |
Håller med Fredrik M 1175:- för reggumerat! DYRT!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.