|
|
|
|---|---|
|
Varför byggde inte bmw en coupe på e39an?Jag tror att den skulle ha sålt rätt bra då inte 850csi blev någon storsäljare.Jag gjorde snabb mod i ps. Länk Vad tror ni? | |
Njuren |
Lönnfet! "the things you own end up owning you" |
|
Helt underbar!!! Jag skulle köpa den, jag gillar X6:an, så den här faller i min smak. |
|
| såg riktigt cool ut :D | |
|
Så vacker,så man blir knäsvag. |
|
| Tack så mycket för komentarerna.Jag har dock inte lagt ner en massa jobb på att få det realistiskt med det ger en hint om hur den skulle kunnat se ut. | |
|
satan så vackert!! |
|
kilroy |
Snyggt jobbat...!! Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Den var ju riktigt cool...ja skulle nappa =) //Magnus Tolf |
|
|
Vad är det för profil på gummit? :-) |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Snyggt! Men tycker att bakrutan var en aning för lång,påminner lite om Porsche 944:ans bakruta(inte så vackert) Mvh Patrik |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Köpte du denna bil i Tyresö för något år sedan? Mvh Patrik |
|
Maila BMW! :) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
M635 forever. Nä jag köpte den på Novation i Uppsala. Kul med responsen på bilden:)Det är lite Cartoon över den. Jag provade en lite snabbt framifrån med men jag vet inte om det blev så lyckat? Länk |
|
|
En kille i Belgien byggde en E39 Coupé för några år sedan. Har den i en tidning hemma nånstans. Hittade ytterligare ett forsök. Länk |
|
|
Efter lite letande på nätet,så hittade jag en bild. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.