|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
tja.. har köpt sänknign 40/30 och satt dit "just nu bara bak" se i helg om jag får tid att sätta fram.. sen kan jag ta bild.. så kan ni se.. blev riktigt fint bak nu iaf :D |
|
|
okej. lägg gärna upp bild på hur det blir. |
|
|
tja alla.. nu är bilen sänkt.. här har ni resultatet.. blev 40/30 |
|
|
tja alla.. nu är bilen sänkt.. här har ni resultatet.. blev 40/30 Länk |
|
| tja alla e det nån som vet vad det här är för sänkning?? han skriver i annonsen att det är en 60/30 sänkning tycker att det ser riktigt nice ut | |
|
ps. här kommer länken givetvis Länk |
|
| kan nog.. stämma bra att de e 60-30 | |
| jo men vad är det för sats som skulle passa till e46 330 cabrio facelift m paket | |
| då måste du byta både fjädrar o dämpare om du ska ha 60/30 eller 60/40 | |
| nån som har länk vart man kan köpa H&R 40/15 eller 40/20 fjädrar går bra med andra märken som Kaw fk eibach | |
| köpte mina på Länk | |
|
vad har du för sänkning?? har du bilder hur det ser ut?? |
|
| 40/30 köpte jag.. pga att jag ej behöver byta dämpare.. länk har du längre upp i sida 2 | |
| Jag tänkte köpa eibachs som sänker 40/20 med mina stötdämpare nån här inne som har nån bild på hur det ser ut monterat här kommer länken till fjädrarna annars. Länk | |
|
Visserligen en e39:a, men sänkt 40/20 Tycker det blir alldeles lagomLänk BMW CS #5206 |
|
| skulle hemskt gärna vilja se hur det ser ut på en likadan bil som min, Är det nån som vet om dämparna på min bil som har m-sport paket är kortare än standard ?? mvh | |
|
mirza.. din bil är sänkt 20-20 om jag minns rätt.. om de e orginal M-paket.. rätta mig om jag har fel |
|
| Ja det är en 330 04:a med facelift sitter M pket II på den sen hur mycket den är sänkt vet jag inte.. men den är mycket lägre bak än fram i alla fall | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.