|
|
|
|---|---|
|
Jag måste försöka få rätsida på var som passar och inte, när man blandar BMW med BMW. Jag vill börja med frågor ang 325 och 525 -91 och nyare. 1: Är det samma block utvändigt med fästen för kringutrustning, insug, grenrör, tråg och kopplingskåpa, på 2-liers och 2,5 -liters M50 motor ?? 2: Passar 325 och 525 Diesel-lådan på bensinmotors ?? Håkan Carlsson | |
|
Jag har fått veta att lutningen skiljer på M20 och M50.....men hur är det med bultmönatret ? Vilken lutning föredrar man i en e30 ? För att ringa in det jag är ute efter.. A : [color=red]Jag SKA åka M50 2,5 motor. [/color](troligtvis i en e30 och jag har en motor utan kringutr.) B : Jag ska köpa en donatorbil. 325i och 525i är för dyra. C : Någon sa att 525i motorn passar bättre i en e30....pga lutningen ?? D : En 525 diesel går att hitta till rätt pengar. Men har jag någon användning för lådan då ? E : En 520i går också att hitta till rätt pris. (då får jag skaffa ett insug. mm ? ) F : Köper jag en 5-serie....så har jag användning för bakvagnen. |
|
| Jag kanske ska fråga vilka slutrör från Biltema som passar bäst på min nya bil istället...*smile* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.