|
|
|
|---|---|
|
Jahapp! Då är pärlan såld! Något snabbare än jag trodde från början, vilket innebär att jag är utan bil i 3 månader. Så, vad blir det för ny bil då? Det blir en Audi A3 Sportsback 1.6e E85 med proline- och sportpaketen. Meterorgrå. Xenon plus, PDC samt lite annat trevligt. Var inne på en 1-serie men med rabatter inräknade och likvärdig utrustning blev den mycket dyrare. Plånboken fick styra valet denna gången! Nästa bli blir en 3-serie Coupé plug-in-elhybrid ;-) | |
Gunget |
Du kanske skulle fundera på en Toyota Prius? |
|
Snacka om att byta ner sig. Jag vet eftersom jag kör en A6 nu... Aldrig mer nåt annat än BMW. Det hade det inte blivit nu heller, men jag hade inga valmöjligheter och därför är Audin till salu, vilket inte är lätt i dessa tider. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| jag tänkte samma tanke som du Jasko76. att välja annat än bmw. särskilt när vi snackar nybil. dessutom en etanol? nej jag hade fått panik. det fick jag den korta perioden då min första bmw blev stulen. lånade farsans gamla 740 några månader. | |
|
Tycker man ser mer Audi än Volvo på våra vägar numera. Vill du vara en "svensson" köp en Audi du. :) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Lyfter tråden! Skiter i plånboken och säljer Audi-skrället. Inget fel på bilen egentligen, men det är ingen BMW! Audi, vad tänkte jag på? Blir en X1 2.0D, safirsvart. :-) |
|
|
Vissa måste lära sig den hårda vägen... =) __________ Mvh Grelle |
|
| ...intresseklubben antecknar... :)))) | |
|
Grelle : Ja, lesson learned! Blir ingen mer DKW för mig... :-) |
|
|
Gott att höra Bones.. |
|
|
Du är åtminstone inte ensam. Jag gick också i Audifällan och köpte en A4 i fjol somras. Det tog inte särskilt länge innan man insåg sitt misstag. Ska försöka hålla mig från VAG-handlaren framöver! :) |
|
| jag har gjort samma resa och undrar vad ja tänkte på.. visst är audi en fin bil men sjukt tråkig jämfört med bmw | |
|
Skönt att man inte är den ende! Det är bara att gratulera, Bones. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| vad var det vi sa? =P | |
|
"vad var det vi sa? =P " Jag ska lyssna på expertisen nästa gång! :-) |
|
| Skönt att du vände och gick tillbaka :), Nordicaudi är bara inte samma sak :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.