|
|
|
|---|---|
|
Hej Har sökt i flera månader efter ett par beg. orginal E39 fälg med sommardäck till min 02:a. I nuläget har jag en kopia av 16' M5 fälg med halvslitna däck på, vill helst ha en helt vanligt orginal fälg i fint skick istället. Men det går inte att hitta i stockholm eller närliggande län. Någon som har något tips? | |
|
Kolla på bildelsbasen eller Laga, finns massor....... //Tobmag |
|
|
Hej! Finns ju titt som tätt till salu här på autopower powerbörsen. Sök med "fälgar" i sektionen delar säljes vill du absolut ha 16" här är 17" Länk MVH Sakke |
|
|
och en uppsättning 16" original Länk MVH Sakke |
|
|
Hej tack för alla svar. Jag har en exclusive modell och det är dom fälgarna jag helst vill ha, reservhjulet finns kvar och det är någon sorts grov ekermodell 16 tum. kan tänka mig andra fälgar till nyare E39 som den stjärneker här på powerbursen men 5000kr är ruskigt dyrt med tanke på att man måste köpa 4 nya däck också, det slutar ju på 10k. 5000kr med bra däck är rimligt. |
|
|
Hej! Är det denna typ av fälg som du letar efter? Länk //H |
|
|
Hej Letar fortfarande, helst vill jag ha bmw orginal "style48" tror jag dom heter. Även 17 tum m fälgar eller liknande är ok. Någon som har något tips? |
|
|
Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
hej Nu har jag äntligen hittat fälgar. 17 tum som ser ut som bbs men det är bmw-fälgar. Dom satt på en E38 men passade på min också. Dimensionen är 235/45. Tack för alla tips! 4k fick jag betala med bra däck! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.