|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en M3 3.0, och jag köpte stötdämpare från en M3 3.2 (fick go-pris av en polare). Jag har beställt 3.0-fjädrar, kommer dessa passa på 3.2-stötdämpare rakt av? Inga gissningar, detta är viktigt. /Jonas | |
|
Gå in på www.realoem.com och jämför artikelnummer. Mvh |
|
|
Här har jag gjort mätningar på dom nya 3.0 sänkningsfjädrarna. Är det ingen som skulle kunna mäta sina egna fjädrar, gärna 3.2, så kan jag jämföra =) det skulle verkligen uppskattas! /Jonas |
|
|
Bak: Länk Fram: Länk Tänk på att dessa är 30/15mm sänkningsfjädrar, så längden på dom lär inte stämma överens med orginal. Men resten av mätningarna bör stämma. /Jonas |
|
|
Phoenix M3, enligt mekonomen är det Exakt samma dämpare till 3.0 och 3.2... enligt realoem verkar stötdämpartallriken ha olika art.nr. Om det skiljer något i verkligheten vet jag inte. Det är därför jag ber er om hjälp ;-) /Jonas |
|
| Lillebrorsan sålde sina sänkfjädrar från sin 3.0 till polaren som har en 3.2 och de passade på hans iaf, tror inte han bytte någon tallrik. | |
|
Kom igen nu grabbar, gå ut och mät ett par gamla 3,2 fjädrar är ni hyggliga! ;-) /Jonas |
|
|
Jag tänkte bara säga att 3,0-fjädrar passar på 3,2-stötdämpare (åtminstånde i mitt fall). Case closed, problem solved. /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.