AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
511

M3 speglar för 640:-?

Crusty
Hittat M3 speglar i ABS plast för 640:-, tänkte sätta dessa på min reserv riskokare =0).
Hur bra kan dom vara igentligen?
Det är en biltillbehörsaffär där jag bor som säljer dem o jag e jäkligt sugen!! Vad kosta o lacka dessa?
Eller e det så att dessa spelar e rena skiten o bättre o köpa dem från Realcar för 880:-???
markus00
Helt omöjligt att säga eftersom vi inte vet va det är för några speglar.
Crusty
Huzells säljer dom i sverige. Hjälper det något?
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
AutoParts har också M3 kopia speglar ser exakt ut som original fast dom är manuella och ej värme... sen är det ju ABS plast... fast dom här i stan (Umeå) kostar bara 500:- paret...
he
438
henrik23d
540 touring M-sport -01
635 CSi, -85
Detta berör inte frågan ang. spelgarna.
CRUSTY: Vad menas med "sonderlack" ?

Läser på din profil att din 318i hade denna lack.

Mvh Henik.
Crusty
Henrik23d: Special beställd lack från fabrik!
En färg som kan vara väldigt ovanlig, iallafall den jag hade!

Sonderlack betyder just Speciallack.

Hoppas detta hjälpte dig!

///Crusty
sorken
ang sonderlack!!

jag skulle lacka om min skärm och då blev det strul med färgkoden!! de ringde BMW i tysklnad och sa att det var en sonderlack (står det i motor utrymmet)....de sa att det var en test färg som dom provade ifall det skulle serie tillverka i just den färgen!! sen kan det vara så att det är en special färg (lack)!! dom sa att den tillverkades i ca 4-5 ex. i just den färgen.

billös e jag nu.....vill ha en 46:a som kombi....med det saknas några kronor:o(
Crusty
Sorken: Vilken färg har du? Jag hade oxå en jäkligt ovanlig färg, men som tur va behövde jag aldrig lacka om den. Det ända där står på dämpartornet är just sondelack och hur ska lackaren få reda på va det e för färg eller kör han en koll i datatn eller nått??
Mina föräldrar har en bmw 525 E34 -93 med just sonderlack. Special färg till M5:an Tror jag?! vet ej säkert men det är vad jag har hört!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.