|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hahaha... sicken kille.... Och bättre blir det när man läser detta: Länk |
|
|
Eller detta: Länk Konstigt att skojaren har kvar samma telefonnummer fortfarande. |
|
| LLoydan; HAHAHAHA.... Den novellen va inte dålig!!! :D | |
| Kanske skulle ge han ett avbetalningsförslag på laptopen? | |
| Obetalbart! Okvin och LLoydan hur hittar ni allt? | |
|
Jag jobbar som rekryteringsansvarig på JMK UNIT och jag vill bara meddela att Emanuel Holmdahl ALDRIG har varit anställd hos oss. Han var med på kurs en dag och sen kom han inte mer av personliga skäl. Han har alltså aldrig jobbat hos oss som säljare och alltså aldrig fått någon lön av oss. Mvh JMK UNIT |
|
|
Och jag som trodde han minst var försäljningschef med den lönen. *ASG* Pain is temporary - Pride is forever |
|
| Han kom inte så långt i utbildningen att han ens såg maskinen =) | |
| Skulle uppskatta länkar till andra sidor där han nämnt oss som arbetsgivare | |
|
Det här blir ju bara festligare och festligare. JMK: Han har varit uppe på forum.saabturboclub.com också. Här är länken: Länk Samma story där. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Tack så mycket! Hittade på zatzy också. //JMK UNIT |
|
|
JMK Unit, är det ni som låter ungdomar sälja dammsugare? Har ni någon hemsida? |
|
| Vi har dessvärre ingen hemsida. Vi får inte lov att ha en egen. Man ska vara minst 18 år gammal för att arbeta här. Är det något fel med det? | |
|
Det sorgliga är att detta är ett sätt att leva och ingen övergående sjuka eftersom t.ex. de berömda släkt- namnet har funnits i trådar sen 80-talet(?) tror jag. Att som i flashbacktråden hänvisa till folks blåögdhet och ha detta som argument för att blåsa folk...illa. Samhället skulle kantra ganska omgående om lagen skulle se till att allt gick rätt till och i de flesta situationer får vi helt enkelt lita på anda mäniskor, jag litar på ungarnas lärare och tränare annars vette tusan hur det skulle se ut, men de här dårarna ger sig själva fribrev genom att säga att man ska skylla sig själv... Jag blir lite småreligiös vid sådana här tillfällen och hoppas att tusen kamelers avföring skall passera deras barns munnar... JMK: All reklam är bra reklam =) Computers are useless. They can only give you answers. |
|
|
JMK UNIT: Oj, träffade jag en öm tå? Jag frågade bara om ni var ett företag som lät ungdomar sälja dammsugare. Det finns en hel del att läsa om JMK Unit på nätet för den som är intresserad och ditt lite aggresiva svar som företrädare för företaget gör ju knappast saken bättre... Ett företag som inte får ha en hemsida?? Say's who? Kim Jong-Il? Det låter ju otroligt trovärdigt och seriöst! |
|
|
Inte aggressiv, bara förvånad över frågan. Jag är mycket väl medveten om vad som står om oss, och vem som skrivit det. Med tanke på vad Emanuel skrivit, hur mycket tror du är sant? Vi får inte ha egna hemsidor för Scott and Fetzer company i USA (huvudkontoret), utan har en gemensam för hela världen. www.kirby.com. Jag vet ärligt talat inte varför det är så men vi jobbar på för att få lägga upp vår sida igen. Jag skrev endast inlägg här för att berätta att Emanuel inte jobbar och aldrig har jobbat här och därför inte tjänar dom pengar han skriver att han gör. Ville vara snäll och varna, inte bli påhoppad |
|
|
För att inte detta ska bli en diskussion om huruvida det är okay att sälja dammsugare, kan vi vänligen stänga just den delen av diskussionen? Den får bli en egen tråd. Det var dock mycket intressant att veta att han inte har jobbat med det han skriver i sitt mail och visar ytterligare hur full av skit Emanuel är. -------------------------------- //Lövet |
|
| Kan inte göra annat än att hålla med. Han är för övrigt polisanmäld av oss för oredligt förfarande. | |
|
Lite OT, men ok det hör till tråden: Jag ville bara kolla på vilket företag som denna skojare Emanuell påstod sig arbeta. När jag sökte på JMK Unit fick jag upp ett helt gäng med träffar om ett företag där ungdomar via dörrknackning sålde Kirby-dammsugare. Min fråga var bara om det var samma företag som du representerade. Hur du sedan får detta till att du blivit påhoppad är för mig en gåta... |
|
|
Vi jobbar inte med dörrknackning. Endast förbokade kundbesök där kunderna är intresserade av vår produkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.