|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hahaha... sicken kille.... Och bättre blir det när man läser detta: Länk |
|
|
Eller detta: Länk Konstigt att skojaren har kvar samma telefonnummer fortfarande. |
|
| LLoydan; HAHAHAHA.... Den novellen va inte dålig!!! :D | |
| Kanske skulle ge han ett avbetalningsförslag på laptopen? | |
| Obetalbart! Okvin och LLoydan hur hittar ni allt? | |
|
Jag jobbar som rekryteringsansvarig på JMK UNIT och jag vill bara meddela att Emanuel Holmdahl ALDRIG har varit anställd hos oss. Han var med på kurs en dag och sen kom han inte mer av personliga skäl. Han har alltså aldrig jobbat hos oss som säljare och alltså aldrig fått någon lön av oss. Mvh JMK UNIT |
|
|
Och jag som trodde han minst var försäljningschef med den lönen. *ASG* Pain is temporary - Pride is forever |
|
| Han kom inte så långt i utbildningen att han ens såg maskinen =) | |
| Skulle uppskatta länkar till andra sidor där han nämnt oss som arbetsgivare | |
|
Det här blir ju bara festligare och festligare. JMK: Han har varit uppe på forum.saabturboclub.com också. Här är länken: Länk Samma story där. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Tack så mycket! Hittade på zatzy också. //JMK UNIT |
|
|
JMK Unit, är det ni som låter ungdomar sälja dammsugare? Har ni någon hemsida? |
|
| Vi har dessvärre ingen hemsida. Vi får inte lov att ha en egen. Man ska vara minst 18 år gammal för att arbeta här. Är det något fel med det? | |
|