|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
M5haf Som Gustav säger (Mr. M5board) så är du välkommen på hans nästa event, det ska bli kul å bli piskad av en VMAX e55, då min är JÄTTESEG ;) Ps. Jag är Jugge ;) |
|
|
kilroy Kan jag också få den filen, är du snäll ;) |
|
|
hahaha var brukar du det bli då den, M5board tävlingen |
|
|
Kilroy >> är det möjligt att få ta del av resultaten från eventet? Hade varit intressant att se! T5 -05 |
|
| vi sitter i min M5a och spelar in min gamla bil, M5hafs bil. | |
| esse skicka länken, e55an mot m5an, låt dem se vad som hände :P | |
|
rian >> Tack! Ja det stämmer,snart blir det en helt annan fart i bilen ;-) Kommer till och med gå liiiiite värre än vad som är specat då jag ska göra lite "extra" på min :-O Vi får mötas upp nått i vår/sommar och surra lite :-) |
|
| Tycker cado inte ska snacka om vad som drar vad, du vet ju hur det gick när du var säker på att du skulle dra e55 amg med den e46 och så visade sig det något annat..... Bättre och testa istället | |
|
Phobi Ja och jag står för det, en ORGINAL m3 e46 SKA DRA en ORGINAL e55 w210. Göm dig under en sten nu,,,, och om det är någon som testar så är det väll jag? För inte har jag sett filmer från olika tester från dig, eller så kanske jag har missat det?? |
|
|
phoobi >> +1 Bör ju även tilläggas att det påstods från diverse E46 M3 ägare att en original E46 M3 ska krossa min då chippad+avgastrimmade "GUBB" och "TAXI" W210 E55. Det var inget snack om ORIGINAL mot ORIGINAL i mina trådar förra året då min var chippad+avgassystem. Jag både bakade, åt hade kvar den goda kakan till skillnad mot andra mindre talangfulla bagare som fastnade i sin egna deg ;-) Jag är nöjd :-) Mvh Mange |
|
|
Phobi Menar du den här gubb e55a? Länk den såg rätt så trött ut här mot m5a :) |
|
|
Monsterfemma: har du dragit mot en annan, original e39M5? Har du möjlighet att göra det? Vore kul att se eventuella skillnader. Detsamma gäller E55 amg. Kul att det testades mot flera olika M3e46or men det hade också varit intressant med någon mer merca. Nu går det ju inte alltid att ordna men dyker möjligheten upp på nästa event så tycker jag man borde ta den. Förstår också att den måste finnas en restriktion angående totala antalet bilar. Anledningen till att jag undrar är naturligtvis att det finns variationer även inom modeller samt att många inte är original (mer eller mindre ändrade). |
|
|
Keiser Nej inte helt orginal. Jag har dragit mot en annan M5 men var inte heller helt orginal, ferritas slutdämpare och kattar. En extra pers i min bil och det var 1-2 billängder till min fördel ändå. |
|
|
Min E55 W210 mot en original M5 E39 (trevlig och ödmjuk ägare) Länk |
|
|
hahaha, vem fan sa att en m3 e46 ska ta en e55a alltså snälla grabbar, skojar ni eller |
|
| Cado om jag inte mins helt fel var väl din e46 chippad också? eller kanske det var din brors? | |
|
M5haf Lungna ner dig gubben ;) Den gammla e55a var det jag menade, inte den nya kompressor matade ;) |
|
| Filmen som Monster femma visar, M5E39 vs E55w210, där tjuvstartar M5:an något kopiöst | |
|
henke lexus Länk Samma bilar som möts igen, denna gång ÄNNU mer trimm i samma e55a. Men det kanske var en kopiöst tjuvstart igen ;) |
|
|
henke lexus >> Hej! I första filmen så tjuvar M5:an mer än han brukar ha som standard,vet ej om det var p.g.a nervositet. Plus att jag fick en felkod på LMM vid just detta race då bilen gick betydligt sämre än mot M3:orna samma dag. Men men, låt han hållas, han verkar stolt över just detta klipp ;-) Andra filmen så är enda skillnaden att jag har andra grenrör. Och här tjuvar M5:an som vanligt igen :-) Annars hade vi kört jämnt :-) Och till sist, iår kör jag ifrån både hans M5:a och hans brors E55 W211, men den förnedringen kommer dom inte få uppleva då jag inte kör mot dom mera :-) Mvh Mange |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.