|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
tattern Nya rs6 går grymmt bra, missade lite i starten mot den men det hade inte hjälpt så mycket, impad vart jag av den kollosen med sina 2.2ton :) |
|
| ja audin gick verkligen sjukt. Cado har du fortfarande din e55? | |
|
M5haf Ja visst har jag den kvar, avställd har den varit hela vinter men snart ska den ut på gator igen;) Är mest nöjd med comforten i den..... Länk Sen så är det tänkt att det ska på steg 1 på den nu i vår från denna firma :) Länk 11400 för 540hk (som man ska ta med en nypa salt) får väll anses bylligt jämfört med tex kleeman som vill ha 40k sör samma jobb :) |
|
|
Det är fördelen med våra bilar. Snabba som fan och bekväma som satan! 40k för en chiptrimning, tillåt mig skratta ;D Cado du kommer på nästa event hoppas jag?! Kanske du med M5haf...? Näe om allt blask på vägarna kunde försvinna så man kan göra Sthlm osäkert... |
|
| cado har skickat et post mtill dig har du läst de eller | |
|
M5haf Har läst det, och har addat dig ;) Macky, visst kommer jag, vill heller inte missa din nuvarande monster, den lär gå bra nu;) |
|
| tävlade mot en M5 hartge idag, gick ifrån den båda gångerna faktiskt. Så de är inte lönt mot en orginal M5a. Och det blir inte så svår kamp mot M6an tror jag. | |
|
M5haf Körde ni från start? Ps. Vilken av bilarna är din?? Länk Är det den på sista bilden ;) Som jag sa till dig, från start har du störst chans ;) |
|
|
Cado: Kul som fan! Har sett fram emot nästa event sen oktober :) M5haf: Najs! Hoppas du kan komma också så får du testa mot min. Vi kan testa stående start också, alltid kul. |
|
| min är den som är före en grön bmw e36 sedan. tävlade mot M5 hartge som också var med i träffen nån bild finns där också | |
|
M5haf Snyggt ser bra ut, i svart dessutom, najs!! Du får hänga med mig och macky i vår på en flygfällt, det ska bli skoj å se hur din står sig mot m5/m6 min orginala e55a och vissa andra ;) I intervallet 50-270 |
|
|
haha ja det skulle bli kul. de kan vi göra min är inte svart. Individual färg. Skftar mellan, lila, mörkblå o svart;) |
|
|
M5haf; Var det en M5E60 Hartge du körde ifrån med E55:an eller har jag missuppfattat? |
|
|
Den silvriga E55an PÅ M5BOARD är jätte seg, eller så är det IC pump ras på en.. för när jag tvälar mot m5 och m6 så sticker jag ifrån dom. En bil som går jämnt mot min E55 är 430 Scuderian. Då vi har många dyra snabba bilar i Malmö så kan ni fråga runt själv hur en Riktigt E55 går.. (räcker v-max) så har man 750 nm i den. här är 2 filmer från igår(malmö strippen), där en E55 möter en M5 Hartge med eisenmann avgasystem. känner båda ägarna, och jag har åkt med båda bilarna, = E55 är snabbare Länk Länk |
|
| glömde skriva att jag har ägt en E55 amg. | |
| den silvrigia är verkligen seg på m5board. den går inte som den ska mot dem andra bilar. | |
kilroy |
M5haf* Du har Powerpost. Det är en länk med resultatet från det senaste "Less than 5 seconds" eventet i september 2008. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Den silvriga på m5board är min, jag kan säga att den går hur friskt som helst, och JA det är ny IC pump på den sens 500 mil tillbaka, Från start upp till 402M vinner jag med mot m5 e60 har provat det flera ggr, men rullande starter forlorar jag mot m5 e60 så enkelt är det det är skillnad att köra 0-140 som du länkar på filmen och 50-270 som det körs på m5board. Länk Som jag kan se så losar du när du kör rullande, kan ha fel då det syns fel..... Men som sagt ni är välkomna på m5bord och vissa vart skåpet ska stå, kan fixa så ni får inbjudan nästa gång det körs.... Mvh//Cado |
|
| jojo det du säger kan stämma. Men ja fixa det , så blir det spännande att se. säg till bara | |
|
Efter 200 km/h ska mycket till att en e55 ska hänga på en m5/m6 och en f430 scuderia det är en helt annan liga.......... Jag har stor erfarenhet av rejs och det är skillnad mellan att köra 70-170 och 50-270.......För när e 55 lägger in fyran vid 210 km/h så har den inte att sätta emot varken m5/m6 så är det, fram tills dess kan den hävda sig......filmer som du länkar till är typp 50-150 och där är den som är först på gasen som är också först över linjen...... Välkomen till flygfält så ska ni få er en annan uppfatning. Mvh//Cado |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.