AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.094

Däckia - däckverkstad i Södra Stockholm

Hej,

någon som har ett tips på en bra Däckiaverkstad i södra Stockholm? Jag byter till tjänstebil och MÅSTE använda Däckia för skifte och förvaring av däck.

Finns det någon Däckiaverkstad i södra Stockholm som rekomenderas eller framförallt, är det någon som skall undvikas till varje pris?

//H
Visa användare
ProPro-medlem
212
Matsh
330e touring 2025
BMW CS #7169
Sölvesborgs Gummiverkstad (Däckia) funkar bra, ligger dessutom söder om Stockholm

;-)
Sluta skriva på autopower och jobba istället! :-D
Fr
2.517
Fransosen
330Ci Cab M-pkt -03 (e46)
750Li -09 (f02)
Det finns en i Farsta som jag använt några gånger. Edvallabacken eller nåt åt det hållet. Ligger liksom bakom Telia, utmed Nynäsvägen..

Fått bra hjälp och trevlig bemötande. Priser på nya däck och förvaring är inget jag har egen erfarenhet av då jag inte behövt den hjälpen av dom.

Niklas

Fransosen
Farsta är den som jag funderat på. Det verkar vara Däckias egna dessutom och inte någon mer eller mindre suspekt franchistagare. :-)
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Däckia Farsta använder min far till sin förmånsbil. De fungerar bra, har aldrig varit något strul under de snart 10 åren som han har använt sig av deras tjänster.

Mvh/ Niclas
Finfint..... Farsta låter som det rätta valet då...

Tack för infon!

//H
Ro
23
Robban30
BMWM5 2002
Enklast måste väl vara att kontakta däckia för deras ÅF-nät, eller....Annars finns tex www.skanstullsdäck.se som är en grymt proffsig verkstad i Västberga.

Robban

Robban: Problemet är inte var de finns, utan vilket verkstad som verkligen ÄR bra...

Jag har Skanstulls Däck idag faktiskt, de är grymt proffsiga men jag tycker de är lite dyra, men problemet är att de inte Däckiaanslutna vilket jag som sagt måste ha för nya tjänstebilen....

Det blir nog Farsta... Tack o lov så får jag bilen när det förhoppningsvis är barmark (maj!) så jag behöver inte bestämma mig förrän i höst.

//H
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.