|
|
|
|---|---|
|
Missa inte studiebesöket för BMW Club Schwedens medlemmar hos STCC teamet WestCoat Racing i Halmstad. Mer info hittar du på sydsektionens hemsida: Länk Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 | |
| Jag kommer! Är i Köpenhamn på dagen så jag kanske slår följe med er från Malmö? | |
|
Åker du tebaks till Malmö trakten oxå? Kalle Hansen behöver nämligen åka med någon. Anmälan via vår hemsida, tänk på att medlemsskap är ett KRAV, det går även utmärkt att bli medlem på platsen för facila 400:- Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Kan man ta med en polare som inte är medlem? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
(n)ja men krav på medlemskap gäller ändå, alltså 400:- på plats. Glöm inte anmäla er via hemsidan, roligt om du kommer Micke! Stannar du över så bara hojta till men det vet du vid det här laget.. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Han får gärna åka med norrut, skall inte tillbaka till Malmö, men jag kan släppa honom på stationen i Ängelholm för tågfärd till Malmö? Det kanske är ett alternativ? |
|
|
Jaha då börjar det närma sig, aktiviteten vi haft på tapeten sedan 2002! Ett studiebesök hos ett STCC team och inte vilket som helts iheller! Glöm inte att anmäla er, läs me roch anäl er här: Länk Många är redan anmälda men vi har plats för fler! Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Nu är det snart dags! Passa på att få vara med om en spännande kväll hos West Coast Racing. Det är inte för sent att anmäla sig, det går bra fram till onsdag lunch. Kostar inget. Det enda kravet är medlemskap i BMWCS. Har du inget, så går det att lösa på plats till en billigare peng än vad det vanligtvis kostar. Vi har till och med ordnat med lite mat. Och kaffe är ju givet! Surfa in på www.bmwcs.com/syd och anmäl dig nu! mvh Styrelsen BMWCS Sydsektionen elpe300 325'an: Länk |
|
|
Någon som har plats kvar i bilen? Åker gärna med från Malmö/Lund. ...annars kanske någon vill åka (sväva) Citroën CX till Halmstad? :D ___________________________ Min M5:a heter Cosmoskatten ///Motorsport |
|
|
Där är en BMW åkare på rejsa som åker från Lund och söker beifaher skall se om jag kan lotsa in han här, en trevlig prick vid namn Fredrik. Dä lär finnas en parkering ett par hundra meter bort från träffen där alla cittor och andra obskyra märken kan ställas ;-) Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Jag har två platser kvar i bilen. Tyvärr blir det inte BMWn om någon mot förmodan var sugen på att prova 6-seriebaksäte =). | |
|
Hej Jag samåker gärna från Lund (eller Häljarp vid Landskrona) Har tele: 0733-363521 /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 |
|
|
Hallå, tackar Johan för erbjudande om skjuts men jag får avstå från träffen då jag upptäckte att den krockar med The Hives spelning på KB som jag köpt biljetter till... hatar när man måste välja mellan två roliga ting. Övertygad om att ni får en kanonkväll! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Fredrik: Slå mig en pling om du inte hittar någon att åka med. Skickar Powerpost med telnummer. | |
|
Vi har oxå en plats över i bilen som går från Malmö 17.00 ring isåfall på 0733 712661 Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Mitt nr är 0734-384770 om någon vill bli upphämtad. Kör från Lund runt 17. | |
| Missadse tyvärr detta.Var på kurs med jobbet. Hade ni kul? | |
|
Missade också detta, det hade varit kul att se lite bilder. Någon som har möjlighet att lägga upp några? /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Länk elpe300 325'an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.