|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Eller rättare sagt,såg den 2006....och då fanns en del att önska bort i rost,möjligen är detta i dag åtgärdat,och ny lack ligger på......eller inte!? Mvh Patrik |
|
Jag var på auktionen Fre 13 för att lägga ett bud men som sagt så sprang den i väg i pris. Den var fri från rost men för att få en rullande bil av detta objekt så krävs en stor plånbok samt ett stort tålamod. För egen del var jag intresserad av framskärmarna, ACn, inredningen samt en massa annat smått o gott som alltid behövs vid en renovering. Min egen 635 har fått slita hårt genom åren o det syns på den rost som har kommit i skärmkanter bak, framskärmsinfästningar samt trösklar. En fråga: En tysk firma har några hö/vä outer sill, är det vad vi kallar trösklar/sparklådor här i Svedala ? Bilen såldes på anbud via nätet. Stod länge vid bilen på visningen och det var kul o höra alla prata om hur 635 var en av de snyggaste bilar som byggts. Nåväl, får väl söka vidare. Än så länge står bilen avställd och obesiktigad på Öland även om jag drog en repa sist jag var nere :-) |
|
|
Outer sill=yttre sparklåda. Inner sill=inre sparklåda. Vore kul att se om det blir bil av auktionsobjektet eller om den köptes som reservdelsbil, det senare verkar vettigt det tidigare kan bli hur dyrt som helst. /Johan |
|
|
Någon som vet var den här bilen tog vägen?? Blev det bil igen eller "bara" delar..?? Mvh Jonas B. |
|
|
Här är den: Länk |
|
| Vad får man ge för en skinnklädd sportinredning idag, lik denna?? Ska inte ha, är bara nyfiken ;-) | |
|
Säljs på ebay för 10 000 sek och uppåt beroende på skick, färg och modell. Johan |
|
| Är träinredningen eftermonterad eller original, har inte sett förut? | |
|
Träinredningen måste vara eftermonterad, ganska snyggt tycker jag faktiskt. På bild i alla fall, ska tilläggas. Hoppas någon tar väl hand om den... vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Är det någon som vet om/var man kan få tag i träpanel? Bernsa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.