|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag tänkte sälja 535an och vet inte hur mycket jag ska ta för den. Länk Dålig bild på hur den ser ut i nuläget med 850 fälgar som jag tycker passar rätt bra. Den har mycket utrustning som de flesta 535 iofs har. Skinn, stora datorn, elhissar, antispinn, ac(trasig). Sen har den m-paket och är manuell som är lite ovanligt. Nu har den gått ca 34000 mil och har rost i nederkant på dörrar, framskärmar och runt tanklock. Men den går bra, inget tick i motorn och inga missljud i lådan. Vad säger ni? | |
Scheckheft |
+ för M-paketet, om det original. Minus för rosten, det lär blomma bakom M-trösklarna... och AC:n. Jag tror att du får mer för bilen om du säljer den i delar. Som bilen står mellan 6 och 8 tusen. Mvh Scheckheft |
| Priset på bilar i den här klassen, avgörs mkt av skick samt det viktigaste; om bilen är besiktigad..? | |
|
Är den besiktad 10 000 om du har tur. Annars säger jag som föregående 6 -8 tusen. |
|
|
hmm ja dom är väl inte värda mer.. som en volvo 240 :) mycket bil för pengarna. Den ska besiktas snart så jag ska nog få den besiktad innan jag säljer den. |
|
|
Jo väldigt mycket bil för pengarna men som sagt så får du betydligt mer om du kan sälja den i delar... Min bil Länk |
|
|
Jag skulle aldrig sälja den för mindre än 10 papp hur som...Skulle sätta ut den för minst 15'. Dylika bilar beträffande hållbarhet o kvalitét görs inte idag. Robust mekanik,tillförlitlig som en 240, mekanisk härlig känsla i allt... Lättmekad som en 240 också, iaf för det mesta.. Rosten då?---Ja, det är ju aldrig "kul" eller speciellt billigt att fixa, naturligtvis beroende på var den sitter, men är det "bara" i dörrar och skärmkanter så behöver det inte bli dyrt om man kan fixa lite själver.. Men det är naturligtvis en förutsättning att man gillar att "hålla på med bilar".. Säljer du den för 8 tusen eller under det t.om. så har du gjort "bort dig" anser jag... Garanterat försvinner den vagnen direkt för priser under 10 000kr...Det är vad jag tror. OM nu bilen i övrigt är ok som det heter.. Mvh Janne. |
|
|
Tack Janne! Jag hoppas det går att få runt 15 för den. Men är beredd på mindre :) Bilen är inte nåt vrak. Ni kan se bilder i min profil också. |
|
| Av bilderna att döma, ser bilen väldigt fin ut. Besiktiga och skatta bilen, begär därefter 15 tkr - borde inte ställa till med några större problem. | |
| Besikta och skatta, och sätt ut för 15 k priset går alltid att sänka. | |
|
Är bilen såld? Hur mycket fick du? Jag chansar som Janne mfl, runt 15k. kanske neråt 12 med lite prut? // Erik |
|
| Ett väldigt sent svar, hehe :) Men jag fick iaf 15k för den oskattad utan större problem. så några 6-8k var det inte :) | |
|
Här kan man säga att man väntade in rätt köpare!! Tog det alltså 2 år att sälja bilen? |
|
| haha, nädå jag sålde bilen för 2 år sen! | |
| Och vad är poängen att skriva det nu, 2 år senare?! | |
|
hade glömt bort tråden men såg den nu igen.. Jag sa ju att det var ett sent svar. Men jag ber så mycket om ursäkt för det.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.