|
|
|
|---|---|
|
Ska trubbelskjuta en 325a som har fel på Motorelektroniken och behöver ha lite stöd så jag hittade den här: Länk Ser ju bra ut men jag har ingen aning om vad ingående den är vad gäller motorelen så jag tänkte höra om nån har bläddrat i en sån här och kan ge ett betyg. /Per | |
|
Hej! Ska vara den bästa till E30, särskilt när det gäller elen. Läs recentionen på Länk Har endast Haynes själv men funderar på att skaffa en Bentley. MVH Arne [bmwdriver] 318iS 1988 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net Söker billig E30 323-325 till racebils-projekt. |
|
|
Jag ser denna ryska tjänst som mkt bra, har använt den till min 325 -93 ett flertal gånger. Elektronik scheman över det mesta. Kostar gratis också.. :) Länk |
|
|
Hej Jevlar! Har köpt Bentlys till både E28 och E34 en helt fantastisk manual går utanpå haynes med hästlängder. Behöver du elchema kolla denna länk Länk en konstig rysk sida men med massor av schema till nästan alla bilar. Skall du köpa bentlys böcker köp hos adlibris.se bättre priser finnes ej mvh BLJ |
|
|
Den ryska sidan har jag tömt på all info redan + att jag hittade Haynesmanualen online också. Det får nog bli en Bentley verkar det som, kostar ju bara 550 kr på Bokus. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.