|
|
|
|---|---|
Rosebuddy |
Vad skall jag ge för en 323 Touring -96. Bilen är svensksåld och har 10200 mil på mätaren, lilla datorn, elhissar, klimakontroll och i övrigt välvårdad. |
|
Jag köpte min svensksålda 8000mila 323 touring med liknande utrustning för 132000:- i fjol sommar och sålde den nu i vår för 128000:- Så en fin 10000 milare med full servicebok och dylikt bör väl rimligtvis ligga på 115-130000:- Men som sagt priserna på alla BMW varierar ju något fruktansvärt, här uppe i Norrland skäms man inte för att försöka plocka ut dryga 150000:- för en likvärdig... Lycka till med köpet... Peter B |
|
Rosebuddy |
Jag gav 147.000:- i Gbg efter budgivning från 144.000:-. |
|
Oj...men då kanske det fanns lite extra till bilen såsom 17" och annat lull-lull...annars tycker jag nog att du skulle väntat med köp...men jag vet hur det är när man har blivit jättesugen på en speciell bil...svårt att ge sig till tåls... Hursomhelst, du har köpt dig en toppenfin bilmodell, med härlig och snål motor, visst är bagaget begränsat, men du har väl inte 2 dobbermans får jag hoppas ;-) Mvh: Peter Barrljung. Peter B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.