AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.147

För Billig?

Slängde mig på telefonen när jag såg denna annons igår. Men missade den med ca 30min.

Eller var det meningen att man inte skulle ha den. Är den inte lite FÖR billig?

//

Länk

Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Ja han måste ha varit bra desperat, pratade du med honom och fick bekräftat riktigheten? Det var ju ingen Msport men priset var ju riktigt bra, såg även att den var sänkt från ett i mitt tycke riktigt bra pris, eller behöver jag uppdatera mig.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Men jösses, den var ju sjukt uppenbart en "jävlas annons"
1: Priset är löjligt lågt.
2: Det är inte en M-sport trots att det står det i annons
3: Ring gärna hela dygnet
4: Pojkvän till Mattias?

Man måste ju faktiskt fatta att den är fejk.
Troligtvis har den utsatte fått tag i koden för redigering, droppat priset ytterligare, lagt in numret till den jävel som jävlats och stängt av sin telefon.
-J
167
-Jonas-
320d XD F31 -15
Ja och varför skulle man ringa till pojkvännen när denne bor i Umeå? Han kan ju ändå inte visa upp bilen. Och varför kör han inte upp bilen till Umeå om han ändå ska flytta dit? :) Men kan ju också vara en desperat människa som det står i annonsen även om det inte känns troligt!
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Jag håller med er helt och fullt men ert resonemang faller lite på punkten att trådskaparen skriver att han "missade den med 30min". Det påvisar ju att han haft kontakt med säljaren, eller hur!
Det finns garanterat många som inte har en aning om vad m-pkt är utan tror att sportchassie är detsamma, vad vet jag!
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Hubbe325! - det finns faktiskt de som kör BMW trots att de är homosexuella, dock är det kanske inte så troligt att de skulle belysa det faktum så hårt i en bilannons.

Jag förstår att du upprörs då du har just en 320 -03 ;)
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Eller så är det någon som är ute efter en 320 -03...
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Vad kostade den?
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
57000 kr tror jag.

Mvh Johan
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Den var inlagd eller omlagd idag och från början var priset 87k tror jag villket jag anser vara billigt även det.
Sånt här drar ju ner priset på allas bilar (e46). Tur att man inte skall sälja! (just nu)

Whatever! Den sista idioten är ju inte född så...
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
Trådskaparen anropas!
Var du i kontakt med säljaren och var denna annons riktig i helhet??

OSA!
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ahab: självklart finns det bmwägare med alla möjliga olika sexuella preferenser, men att belysa det så hårt i en annons känns väldigt osannolikt.

Att jag har en egen har inget med saken att göra, snarare att jag själv varit utsatt för sådana här plojannonser.(dessutom skulle jag inte ha ngt emot att priserna gick ner till den här nivån, då skulle jag köpe en till frugan också, så hon "slipper" åka yaris.)

Att säljaren säger att den gick för 30 min sedan, stödjer mitt scenario då jag också efter en triljon samtal lessnade på att inte kunna använda min telefon och började skoja med dem som ringde. Liknade "du missade den just", såg man att det var långdistans så sa man att han kunde få den ännu billigare om de hämtade inom 30min, annars skulle man behålla den, spelskulder du vet, stryk hotade.. osv.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.