AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
841

VARNING för bilskojjare!

Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Hej BMW-vänner!

Jag har varit och kollat på en Mercedes SLK (förlååååt, måste varit tillfällig sinnesförvirring. Nu har jag samtliga paddlar i vattnet och då lutar det åt en Z3:a M istället) hos Tomelilla Bil AB. Länk till bilen: Länk . Den har enligt säljaren rullat i 1200 mil och jag kan nästan kan ta gift på att den snarare tjänstgjort i 25000 mil. Maken till skabbig bil som max har 4 år på nacken har jag aldrig sett i hela mitt liv. Jag hade inte betalat ens halva priset för den bilen. Jag orkar inte ens beskriva alla hundratals tecken på att det ligger en fete-hund begraven i Tomelilla. För dem av er som inte tror mig eller vill ta ägaren av rörelsen i försvar av någon anledning så kan jag bara säga: Åk dit och se på vraket. Färgen på bilen är limegrön och vissa av lackskadorna (som det för övrigt myllrade av) hade _målats_ (just det - inte duttats) över med MINTGRÖN färg!! INGEN av den utrustning som jag testade fungerade. Jag behöver egentligen be någon vara på vakt eftersom det hela är så uppenbart att vem som helst fattar. Den enda som inte verkar fatta är säljaren som antingen är så j-vla dum att han tror att någon går på bluffen eller så har han helt enkelt gått på den själv.
Tack för ordet.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
...jag ska kanske tillägga att bilen enligt säljaren har gått 1200 mil. Han måste tagit i så att han nästan sket på sig.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Ursäkta förvirringen, jag hade visst redan skrivit mätarställningen...
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Han kanske lät några mil fylla uppden här mätaren :)

Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Haha...har han kört jorden runt med den eller?
PJ:
han gav väl bort den sista nollan.

mvh
Berg

"Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv" /läst i SDS
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.