|
|
|
|---|---|
|
Hej.... Har en bmw 750ia -95 som det inte går att läsa felminne på. Jag har carsoft men har även varit in på BMW och gjort ett försök men lyckades inte. Jag har sökt runt på internet och hittar inget svar på vad det kan vara. Har kollat stiften i kontakten och rengjort. Har kollat alla säkringar. Men hittar inget fel. Funderar på om det kan vara kombi-instrumentet. Men kollar mo det är någon annan som har något förslag först. Desto äldre och sämre skick desto mer vill jag ha en BMW!!! //Fredrik | |
| Samma sak för mig, skulle in och byte språk, men tji för det! BMW sa att det var kombiinstrumentet för mig. (naturligtvis det billigaste först) | |
|
Man ska kanske hitta en som har en likadan bil och skifta instrument med. För att kunna utesluta om det är helt eller inte. Fast finns det förslag på fel så är dom välkomna... Desto äldre och sämre skick desto mer vill jag ha en BMW!!! //Fredrik |
|
| Är verkligen vi dom två första, som har detta fel? | |
| kolla alla säkringar - kan vara så att matningen till diagnosuttaget inte får ström... | |
|
Har en 740i 96" som har samma problem, provat med olika diagnos märke som Autocom och Bosch kts 540, men ingen resultat. undrar om ni har fått reda på vad felet är? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.