|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kommer bli en stolt ägare till en E32 750 i dagarna här, och jag undrar om det är någon som har bra tips på försäkring? Jag är 26 år och bor i Göteborg, så det blir väl inte så billigt men det är det värt. :) MVH Tengen | |
|
kolla med Länk obs om du bara vill kolla och inte uppringd ange fejk nr & email annars ringer dom på 5 min :-) mycket trevliga & bra sida |
|
|
Insplanet har vissa begränsningar, kollar inte alla bolag osv. För bästa pris finns bara ett sätt, att ringa runt till alla bolag och jämföra. Vad någon annan betalar är ointressant, finns för många faktorer som påverkar priset för att det ska ha nån relevans. |
|
|
Ok! Tackar så mycket, jag ska ringa runt lite. Man vill ju köra med den så fort som möjligt. :) Tengen |
|
|
Tengen, Kolla exvis bmworiginalforsakring.se, BMW:s "egna" försäkringsbolag. administrerat av if. Jag hade E32:an och har E38:an försäkrad där. Halvförsäkring Mölndal, 60+ ca 4300/år Lars Franzén |
|
|
och är du medlem i BMW Club Schweden bmwcs.com får du 10% hos BMW Originalförsäkring __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Ok! Ja nu har man en 750! Vilken bil!! Ska kolla upp era tips. Tackar så mycket! MVH Tengen |
|
| Ringde precis och kollade originalförsäkring. Oj va trevliga dom va, och oj vilka priser. Och detta skriver jag utan att jobba där. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.