|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Inte för att vara sån, men det där tyckte säkert många var väldigt häftigt år 2002 då modellen var ny. Idag känns det väl lite sådär att glida omkring i en gammal sjua och försöka vara häftig. :) __ Min bil: Länk |
|
| Joop..Håller med..Men kul ändå.. | |
|
Haha, den gamla låten. Är det någon mer som förstår vad den handlar om? |
|
|
Inte för att vara sån nr.2 då: Är det inte dags för dessa hip-hopp-tomtar att uppdatera sig lite, börjar bli trött på den där häftiga-bilen-brudar-snabba-cash-stilen. Vem imponerar dom på? Halva befolkningen går ju bort direkt, mansläktet då? ja eventuellt någon osäker mellanstadie kille kanske. Så i episka proportioner fenomenalt töntigt. Ok nu har jag gnällt lite på hip-hopp då. //Gubben med keps |
|
| Heh, att inte ens rulla på dubs i en "rap"-video är ju bara fattigt :) | |
| Svårt att beskriva Moskva..Kul ställe..Allt är kaos i trafiken å Svarta BMW ligger väl bra till på trendskalan.. Hit går man: (Svenskägt..) Länk | |
|
Så det är svenskägt, det visste jag inte. Vill man äta något innan (och hålla sig till det svenska) kan man ju gå till Scandinavia. |
|
| Ja ja..denna är bättre..=) Länk | |
| Privet betyder hej på Ryska.. | |
|
Nån som känner till Yello - Race? Hands on Yello? Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag har inte kollat..Men fan..Oki nu är vi nog utanför biltemat..(Samma artist men sjunger som en gud) Född -87 loggar ut nu kom om du vill men hem til mej Marcus said: Oki..Men portkod? elis said: BÄCKGÅRDSVÄGEN 28 Marcus said: Kod? elis said: komm runt på gården Marcus said: Oki..30 min.. elis said: vi siter på uteplatsen Marcus said: Oki |
|
|
Ähh de va ju inte alls vad jag ville lägga ut.Varför kan man inte edit ..? |
|
| Frågan vi alla ställer oss: Kom Marcus fram? | |
|
Jo så va de nog.. |
|
| Better safe than than sorry.(Gäller inte mig) =) Denna va de jag ville lägga ut : Länk Vacker låt.. | |
|
Det är tyvärr många med dålig smak som kör BMW nuförtiden. Och hipphopp snubbar är inte det värsta. Titta här Länk Vad de gör av BMW i Ryssland - dels målar om dem med graffiti, dels kör med falska kinesiska kopior av X5 med BMW märke på.. Helt sjukt |
|
|
Länk En annan (nyare) låt av samma artist som i första inlägget. Han sjunger att 400 hk väntar på honom under huven så det måste vara en masserad 850 CSi han tänker på. :) När jag ändå är igång, en låt om hur en Mercedes 600 (klass okänd) kör ifrån en bimmer med lätthet. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.