AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.089

Svart BMW..(Rysk låt)

Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Inte för att vara sån, men det där tyckte säkert många var väldigt häftigt år 2002 då modellen var ny. Idag känns det väl lite sådär att glida omkring i en gammal sjua och försöka vara häftig. :)

__
Min bil:
Länk
Joop..Håller med..Men kul ändå..
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
Haha, den gamla låten. Är det någon mer som förstår vad den handlar om?

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Inte för att vara sån nr.2 då:

Är det inte dags för dessa hip-hopp-tomtar att uppdatera sig lite, börjar bli trött på den där häftiga-bilen-brudar-snabba-cash-stilen. Vem imponerar dom på? Halva befolkningen går ju bort direkt, mansläktet då? ja eventuellt någon osäker mellanstadie kille kanske.

Så i episka proportioner fenomenalt töntigt.

Ok nu har jag gnällt lite på hip-hopp då.

//Gubben med keps
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Heh, att inte ens rulla på dubs i en "rap"-video är ju bara fattigt :)
Svårt att beskriva Moskva..Kul ställe..Allt är kaos i trafiken å Svarta BMW ligger väl bra till på trendskalan.. Hit går man: (Svenskägt..) Länk
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
Så det är svenskägt, det visste jag inte. Vill man äta något innan (och hålla sig till det svenska) kan man ju gå till Scandinavia.

Ja ja..denna är bättre..=) Länk
Privet betyder hej på Ryska..
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Nån som känner till Yello - Race? Hands on Yello?
Länk

BMW - Beroende Med Wilja!
Jag har inte kollat..Men fan..Oki nu är vi nog utanför biltemat..(Samma artist men sjunger som en gud) Född -87 loggar ut nu kom om du vill men hem til mej
Marcus said:
Oki..Men portkod?
elis said:
BÄCKGÅRDSVÄGEN 28
Marcus said:
Kod?
elis said:
komm runt på gården
Marcus said:
Oki..30 min..
elis said:
vi siter på uteplatsen
Marcus said:
Oki
Ähh de va ju inte alls vad jag ville lägga ut.Varför kan man inte edit ..?
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Frågan vi alla ställer oss: Kom Marcus fram?
Jo så va de nog..
Better safe than than sorry.(Gäller inte mig) =) Denna va de jag ville lägga ut : Länk Vacker låt..
Bu
469
Bumer
BMW 118 i - 05
Det är tyvärr många med dålig smak som kör BMW nuförtiden. Och hipphopp snubbar är inte det värsta.

Titta här Länk

Vad de gör av BMW i Ryssland - dels målar om dem med graffiti, dels kör med falska kinesiska kopior av X5 med BMW märke på.. Helt sjukt
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
Länk
En annan (nyare) låt av samma artist som i första inlägget. Han sjunger att 400 hk väntar på honom under huven så det måste vara en masserad 850 CSi han tänker på. :)
När jag ändå är igång, en låt om hur en Mercedes 600 (klass okänd) kör ifrån en bimmer med lätthet. Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.