|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad värderar Ni en BMW M3 Cabriolet -01 med 6300 mil på mätaren? Svensksåld med hardtop. Den finns på blocket om ni söker på BMW M3 Cab. Det är en titansilver M3 Cab med blått skinn. Länkar jag till denna så tar väl moderatorerna bort tråden för att de tycker det är reklam. Det mesta finns i utrustningsväg. Den har blå läder dock. Frågan är om det blir omöjligt att sälja den den dag jag själv vill byta igen. Jag behåller ju oftast bilarna ett år bara. Vad tror ni är en rimlig värdering? | |
|
Max 250k skulle jag vilja säga. En bil som denna kräver rätt köpare... (själv skulle jag inte ge mer än 200k). + för all utrustning och låga mil (om det stämmer). - för ålder och BLÅTT skinn ! Finns en hel del roliga begagnade bilar man kan köpa för 200-300k i dessa dagar. |
|
|
Är det den som finns ute på Värmdö? Länk ______________________________ //Lövet |
|
|
Nu har jag ju inte länkat till annonsen så moderatorerna kanske håller sig borta ;-) (Det brukar inte vara något problem att länka till en annons på det här forumet för övrigt så länge man diskuterar sakligt runt dem) Reagerade också väldigt negativt på klädselns färg. Vet inte exakt hur det påverkar priset i allmänhet, men för mig personligen skulle en sådan bil behöva vara 50.000kr billigare för att bli intressant. Det ser helt enkelt hemskt ut. Men inredningar går ju i och för sig att byta ut (om man hittar en M3 inredning i Sverige) ______________________________ //Lövet |
|
|
Det stämmer. Det är den ute på värmdö. :). Ny klädsel kostar ungefär 25000:- hos en bilskräddare. |
|
|
Ojdå , Jag tyckte faktiskt den blå skinn-klädseln var ovanlig o FIN!! Vet att den varit till salu länge o ett rimligt pris ligger nog på strax över 200...är ju trots allt en 01..... Mvh Peter |
|
| Jobbigt reg.nummer... :) | |
|
Jag håller med Peddan... Lite annorlunda klädsel som faktiskt gör bilen lite speciell. Lite som Z3M Coupe med röd/blå klädsel. Dock så tycker jag priset var för högt för en 01, så nånstans runt 200' säger jag också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.