|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Det stör mig så mycket... - ... Att en flaska inte går ner i dryckeshållarn, utan man måste ha mittenarmstödet uppfällt om man har en flaska i hållaren (har navi så trynet tar upp platsen där 1:an normalt har en hållare utanför) - ... Att indikatorn för intervalltorkarn döljs av ratten, skitkorkat - ... Att det jävla bältesplinget är aktivt när man kör långsamt, jag behöver inte en massa pling när jag jobbar på att parkera bilen tack - ... Växellådan kan vara överdriver kinkig ibland, svårt att få i växlar i vissa lägen, har aldrig fattat varför - ... Att något jävla pucko kom på att DVD var ett smidigt media för att få data till navi'n å att den dessutom skulle sitta synlig i kup'en. Seriöst ett av de sämsta designbesluten ... - ... Att 16 grader på kliman betyder max kallt ... Låter lustigt, men det e en jävligt skön bil :-) |
|
|
Den här tråden visar ju att BMW'ägare är inte så nöjda med sina bilar ändå. :) Beautiful Münich Woman BMW |
|
|
Det där med regnsensoren har jag äntligen lyckats att förstå, på E90 i alla fall. :) På spaken till höger finns en liten knapp med vindruta och torkarblad symbol på, man måste trycka in knappen så den lyser, först då är sensoren aktiverad och därefter kan man justera känsligheten med ratten i spaken. |
|
| Att den som beställde min 525 ia T M-sport med en jä...massa utrustning bla.Tv Gps panoramatak väljer att inte ha dryckes hållare som nästan är gratis i sammanhanget | |
| Re ni som blivit stoppade i tid o otid med äldre svart Bmw: Hur har era bilar sett ut? Kanske stora fälgar, tonade rutor, vita blinkers, sänkfjädrar och liknande "standardattribut" för 10 till 20 år gamla Bmw's?? Min är exakt som den lämnade fabriken - mycket ovanligt! Trots att jag nästan alltid kör fortare än man får, och dessutom ser ut som den värsta tattare, har jag i Bmw'n aldrig blivit det minsta uppvaktad av polisen...även dom måste gilla fina originalbilar:) | |
| Att Z4 spårar så mycket med run flat däck. | |
|
Helt original. Computers are useless. They can only give you answers. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.