|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Riktigt grymma bilder. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Europa Meister, trevligt att träffas! M3 E30Länk |
|
| härlig dag...riktigt lyckad...=) | |
|
Detsamma Abbe, det tog bara några år :) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Stephan735i o jag var ju tvungna att åka tillbaka till stan, så hur var middagen? Ryktet säger att Patrik hade det jobbigt på söndagen :-) | |
|
En väldigt trevlig tillställning och tack till samtliga inblandade som ordnat så att vi alla så fint kunde njuta av dagen. Verkligen kul att se att personer ifrån runtomkring i landet samlas. Om de utställda bilarna var såsom en del utav en liten konstsamling på gräsmattan utanför M-bilar i Västerås påminde den nya bilhallen i Eskilstuna lite grand om en konsthall:) Mvh Asken |
|
|
Europa Meister, bättre sent än aldrig! :) Det var flera som tog bilder, var hittar man de? M3 E30Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mycket trevligt detta år med. Jo jag hade det lite jobbigt hem från västerås. Gick rätt så sakta hem faktiskt.=( Mvh Patrik |
|
Hoppas det inte är något allvarligt! M3 E30Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det är jag övertygad om att det inte är. ;) Varvar som den ska när man står stilla,men vid färd så varvar den max 1500rpm. Ska kolla soppafiltrerna(har dubbla) + spjällägesgivaren/TPS:en. Annars gillade den inte att färdas i regn bara! =) Mvh Patrik |
|
Mina bilder från träffen: Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Skulle vara kul om alla la upp sina bilder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.