AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
925

Fäste till eftermarknads navigation

Hej,

Funderar på att köpa en liten smidigt navi till bilen men vill inte ha den fäst i framrutan. Såg att BMW har en sån typ som jag vill ha storleksmässigt med ett fäste som man fäster ovanför friskluftsintagen. Är det någon som vet om man kan köpa bara fästet hos BMW och vad det kostar i så fall. Passar det bara till BMW:s navi då? Eller finns ett sådant fäste att köpa någon annanstans?
Länk Där finns garanterat det du letar efter.

Länk
Tack Wendtan! Har du någon rekommendation av navi också som inte tillhör den dyraste klassen. Är enbart ute efter navifunktion samt en liten och så platt som möjligt.
xj
114
xjml
328iA -99
750iAL -95
Helt ärligt så måste jag rekomendera dig att inhandla en telefon med WinMobile. Jag har en X1:a som jag installerat iGo NavnGo på. Bästa jag nånsin varit med om. Annars så brukar Garmins "billigare" modeller vara i väldigt smidiga format.

Jag vill, allts finns jag...
xj
114
xjml
328iA -99
750iAL -95
Och jag kör med en Brodit jag med. Oerhört smidigt och genomtänkt. Om man inte använder dubbelhäftande tejpen som ingår så kan man även flytta den mellan olika bilar.

Jag vill, allts finns jag...
Liten och platt, tja Jag köpte nyligen en Tomtom XL Länk och jag tycker formatet är klart smidigt på denna enhet. Den har en väl tilltagen skärm, så den är kanske inte minst i klassen. Men att ha för liten skärm kan bli bökigt om man inte har falksyn. Gränssnittet är top notch och den har allt man kan begära av en navi enhet enligt mig.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.