|
|
|
|---|---|
|
Vill bara varna andra för att inte köpa denna bilen pga att milen inte stämmer. Vi har diskuterat denna bilen innan på forumet. Länk Kolla gärna upp den med tidigare ägare så får ni svart på vitt i den frågan. Orginal servicebok finns inte till den heller när den såldes av en bilfirma. Länk | |
|
Tack för infon, jag letar cab och har varit i kontakt med säljaren men fick dåliga "vibbar". Det var ca en månad sedan och da var priset lägre, har för mig att det var 65 men kommer inte ihåg helt säkert. Läste den andra tråden men hittade inget om hur långt den gått, har du någon uppgift på det? Finns en silverfärgad 318 cab till salu här på autopower, inlagd idag, som jag har varit kontakt med men då jag faller in i sista stycket så jag är inte intressant för säljaren längre. Jag önskade verifieringar på miltalet vilka jag finner intressant låga. Bilen är importerad av SASAS bilar... Någon som vet nåt om den bilen? Den låg ute på Blocket förra veckan men bortplockad nu. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
BMW64: "inte en rostfläck" mm .. men en stor skada under höger bakljus nämns inget om alls. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack för infon Hasso...låter som du sett bilen live. Vet du något mer om den? |
|
| BME64: runt 25.000mil mätar huset har varit bytt från orginal till M3 till orginal m.m | |
| BMW64: inredningen är bytt från gula stolar till svarta stolar, bilen är delvis omlackad (kollar du noga så ser du att en fluga rullat sig på huven innan den torkat) om dom inte lackat om den, Cabb tyget är ihop sytt (om dom inte bytt det). Sedan är mycket annat bytt luftmass, bromsar, vattenpump m.m. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
BMW64: det syns utmärkt på bilden att bilen har en skada höger bak ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Ja jäklar...vilken blick du har=) | |
| För min del räcker det faktum att säljaren heter "cab" och att annonsen är katastrofalt utformad. Någon som tex vet vad dunka dunka mjusik är? Det kanske hade varit lite mer intressant att veta vad bilen har för utrustning, om den har korrekt ifylld servicebok osv. | |
| Haha Hasso du får döpa om dig till "Hasso HAWKEYE!" | |
|
Sasas bilar är annars en av största skojarna i Göteborg. __ Min bil: Länk |
|
|
Länk ny annons |
|
|
Då var det dax igen. Länk |
|
| Varför vägrar jag tro att han heter klas Nilsson på riktigt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.