|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla glada. Är sugen på att lakera min ACE 19" till sommaren men kan inte bestämma hur de ska se ut :) Bilen är en BMW 540 e39 Svart Shadow Line med kolfiber huv. De är Subaru guld nu men vill ha någor annat till sommaren. Svart med krom kanske ?? dock tråkigt vanligt .... eller kanske vita med krom ?? Kom gärna med förslag eller länkar till lyckade fälgar. Se länken för akutella bilder på fälgarna. Länk Mvh Carl | |
|
En nyare väldigt speciell bil kan funka med annat än fälgar i silver. Men en 10 år gammal E39, njae... Inte i min smak iaf. |
|
|
Tycker inte åldern spelar någon större roll på någon bil. Bara den är i gott skick och klassisk karros så går det att göra många roliga saker med dem. (ska inte vara krom kanter utan silver givetvis) Men smaken är som baken, delad och hårig :) |
|
|
Hej. Guld funkar ju bra på en svart bil. Men personligen så skulle jag satsa på att skaffa ett par kvalitétsfälgar till bilen, typ BBS. Det skulle höja helheltsintrycket mycket. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
| Jag menar att en ny och udda bil kan göras lite ballare med annat än silver. I övrigt så ser alla bilar bäst ut med just silver. Precis som bumper skriver anser jag att ett par kvalitetsfälgar ger ett bättre intryck än att lacka om några halvfabrikat. | |
| Skulle gärna skaffa mig ett par BBS Challenge men plånkan säger nej för tillfället. Så jag får göra det bästa av de jag har just nu :) | |
|
Vet inte vad du tycker om att lacka fälgarna mörka samt köra med en time attack ring i valfri färg: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Lacka fälgarna svarta och lägg på en röd kant, det blir grymt på din bil Robban |
|
| Vit lacka fälgarna ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.