|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken:Länk Har aldrig sett detta i en 635,ändå ser det original ut på något sätt...Någon som vet.?? Mvh Jonas B. | |
| Såg nu att de är till Z8......sorry. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Såg ju rätt så bekväma ut för övrigt. =) Mvh Patrik |
|
på tal om "konstig" inredning.. är det någon annan här som har mocca inedning? eller e de bara jag? Länk |
|
|
Snygg, ljus moccaklädsel du har, E24 Alpina. Jag har aldrig sett en sådan förut. Hur sköter du den för att hålla den så fin? //Bengt |
|
|
Snygg inredning när den är i bra skick! Jag tittade på en Italienimport för några år sedan med en mycket sliten likadan inredning och den var ett skäl till att jag inte köpte bilen. **BMW-ägare i 29 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Kulting: tackar! senast ja putsade dom va de nån sprej som ja kommer inte riktig ihog va den hette :( nä jag har inte heller sett med sån inredning. Mats: tacktack! hade den Italienimportbilen precis likadann inredning? beige mocca? |
|
|
E24 Alpina, Italienbilen var en kopia av din, förutom skicket. Tror att det var en -84 också. **BMW-ägare i 29 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| ofan! jag som trodde att min va den enda! fan också :D haha.. | |
|
E24 Alpina, tyvärr måste jag meddela att det inte är mocca i din 635a.... Det är ett moccaliknande material som ganska mycket tåligare och lättare att hålla i bra skick! Mvh cjw |
|
|
Jag gör en kvalificerad gissning: Om det inte är moccaskinn så rör det sig nog om Alcantara. Länk ___________________________ Min M5:a heter Cosmoskatten ///Motorsport BMWCS medlem nr. 07078 |
|
|
Ja, det är någon typ av syntetiskt material, sen om det är alcantara eller inte... Mvh cjw |
|
|
ahaa.. okej.. men de ser ut som mocca iaf=) sen att den e tåligare och lättare att hålla i skick (vilket är endå svårt o hålla den i skick) gör inte saken värre=) tack för infot grabbar:) men huvudsaken är att den är en av dom få E24or som har denna inredning=) MVH Farre |
|
|
Ja, jag hade aldrig sett en sådan inredning när jag köpte bilen...och det var en av sakerna jag gillade mycket med den=) Mvh cjw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.