|
|
|
|---|---|
jogge |
finns det någon bmw freak som har 1par armstöd till 540-93 e34 svarta i skinn liggandes?? eller vet nån var man kan få tag på nytt el beg,skit samma.sökt men jag hittar nada!!! mvh jögge... |
|
leta upp ett par sunkiga på skroten och låt en tapetserare göra vid dom! JAg har ett bara skitbruna som jag funarerar påa tt lämna in vid tillfälle, ingen aning vad det kostar men kansek 1000:- för båda och då blir dom ju kanon! låt säga att du ger 100:- på skroten så har du ändå kommit billigt undan jämfört med nya på BMW "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
jogge |
jo.har ringt hela sverige tror jag,hittar inga. haru nån bra sida el.nummer eller jaa??? |
jogge |
ska inte du sälja dina då??ha. |
| Haru kollat med BMW vad original kostar? Jag tror inte det är sååå dyrt faktiskt. | |
jogge |
nä.haaa. man kanske ska göra det!!!! går väl lös på 2-3 lappar säkert.. får kolla. |
markus00 |
Är det dem tunna armstöden ni snackar om (biostolar modell). Finns det ingen bredare variant som dem nya modellerna har?? |
jogge |
vet inte vilka du menar.jag är ute efter dom som sitter mellan stolarna e34,man vinklar upp o ner du vet..finns kanske andra ocså.. |
markus00 |
Det är en smal variant du snackar om eller?? Jag har sett att iallefall E46:an har armstöd som täcker hela utrymmet mellan förarstolarna finns det inget liknande till E34?? |
jogge |
nä,påe34 är det dom små.snyggare tycker jag.. vet du av några?? |
|
Har oxå letat efter ett par i svart skinn. Hörde en som hade kollat vad ett par i TYG skulle kosta på BMW. 3000:-!!! Horibelt! Vågar inte ens tänka på var skinnstöden går på. Suck. Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
jogge |
hörru CFH.. kollade idag vad dom kostar båda fram.. 3679:-i svart skinn plus att man måste göra jobbet själv.. dom i tyg kostade 4300:-!!!!!!!!!!!!blir till att tokleta på nätet. får väl köpa dessa till slut! mvh jögge... |
jogge |
tjabaa micke olsson!!tänkte göra en långnäsa till dig..fått tag på armstöd båda fram svart skinn,fina.. väldigt billigt...durå......haaa nä,ska kolla om jag hittar fler,tänker på dig!! |
|
jogge: Vore väldigt tacksam om du ville hålla ett öga åt mig. Nyfiken som man är. Vad fick du pynta? Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
jogge |
armstöd skinn,original gsm tele,list vä skärm,bakljus på lucka... gav 1300:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nice price....eller micke??? |
|
MYCKET!!! Nästan allt om touring! Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Så vitt jag vet är det samma framstolar i E34 som i 7-serien E32, och i E32 är det mycket vanligt med armstöd. Har det i alla fall i min 735, och de flesta E32:or som jag har tittat på har haft det. Borde inte vara svårt att hitta några på skroten. | |
|
I Helsingborg finns BILSADELMAKERI: Top´n Trim Dem SYR OM och gör ett KANON-JOBB, och det är värt vartenda krona, mina båda framsäten gick på 25 laxar för båda sätena + armstöden !! Åsa |
|
jogge |
komment till åsa!säger bara phuuuuuuuuu!!!!!!!!!! nätt liten summa!!!!!!!!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.