AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.296

Hjälp med jakt på bagagerumsmatta till E34?

Jakten på en bagagerumsmatta till en E34 sedan fortsätter.. Har kontaktat ett flertal skrotar och affärer men det verkar vara helt omöjligt att få tag på en! Nu är det inte så viktigt om det är tyg eller gummi. Vill bara ha något golv i bagaget som inte är indränkt i batterisyra!

Någon här som har bra kontakt med en lokal skrot och kan tänka sig att kontakta dom? Någon som har matta liggandes? Någon som vet vart jag kan vända mig? Någon som vet företag som säljer bagagerumsmattor i gummi/plast?
Qe
133
Qewken
540ia -93 E34
tjenare, har du kollat på www.schmiedmann.se? dom har mattor till e34.

-------------------------
"En bra förare får aldrig möte i en kurva"
Visa användare
1.954
Davve
BMW-lös
Jag köpte en på Mekonomen när jag hade min E34. En i hårdplast med höga kanter. Vet dock inte om de fortfarande finns kvar.

------
BMW CS #04839

Tänkte kolla på Mekonomen imorron. Micro hade visst ingenting. Men dom är ju lite mer för styling och sådär..

Schmiedmann hade inte på lager utan det vart beställningsvara. På BMW sa dom att dom inte kunde ta hem såna mattor då det inte fanns på deras huvudlager heller. Fundersam på om det blir samma hos Schmiedmann då också. Dessutom känns 1300 lite väl mycket för en bagagerumsmatta. Den som ligger där nu funkar då den har blivit noga rengjord och avsköljd. Mer att själva känslan av besudling finns kvar. :P
al
231
alefors
525-92
523-99
520-93
har du tittat i annons börsen ens??? jag har en hel e34 i delar. ta och hör av dej
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Du har Powerpost

Min bil
Länk
alefors - Det har jag inte gjort. Vore kanske en bra idé. ^^
Gemini__
Kika på ebay.de så hittar du nog vad du söker till en billig peng.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.