|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| CSL fälgar fast typ mattare , vet inte riktigt om jag gillar dom ... vad är de för några , va kostar dom ? | |
|
Jag tycker de är skithäftiga! Ser liksom lite spejsigare ut... Jag har dock för mig att de kostar en slant. // Thomas |
|
|
Vad tror ni om dessa 19 tummare till en svart 335i coupé? ---> Länk med rod kant.jpg // Thomas |
|
| Fungerande länk: Länk med rod kant.jpg | |
|
Sista försöket: Länk // Thomas |
|
| Jag gillar inte den sorten av fälg. | |
|
Hade dom varit silverfärgade hade jag sagt ja, skitsnygga fälgar. Nu blir det tvärnej. Enligt mig alltså... |
|
|
De kanske är lite för "18-åring-med-keps-japan-stylish"... Nä, en 335 coupé skall nog stylas smakfullt och försiktigt. :) // Thomas |
|
|
nae det känns lite för lökigt ... =) tycker personligen inte att svarta fälgar på svart bil är snyggt ... ser bara konstigt ut och fälgen liksom "försvinner" på något sätt ... smakfullt va ordet ! |
|
|
Några av mina favoriter: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk //Stefan |
|
|
dessa i silver: Länk och dessa: Länk skulle jag kunna tänka mig alla dagar i veckan :) va kan man tänka sig hitta för någonting liknande man kan köpa i sweden tro ? =) |
|
|
några till: Länk Länk Länk Länk Länk Denna fälg har jag själv funderat på, men med carbon i stället för det röda. Länk Länk Länk Länk //Stefan |
|
|
TigerDejan: Den fälg du länkar till ska jag ha på min nästa bil, och som du är inne på, då i silver och med carboninlägg i stället för den röda kanten. Jag har redan skickat en förfrågan till min leverantör, vi får se vad dom går till. //Stefan |
|
|
Länk Länk Är inte så tokig: Länk //Stefan |
|
|
här e hartage fälgen jag snackar om också ja: Länk ... dessa är ju nya från VMR: Länk undra var man kan köpa dom översta och dom jag frågade om innan ... i mitt förra inlägg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.