AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.509

19" Bmw CSL till nya 335

Sida 2 av 3
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
okey , iom att CSL fälgarna verkar skita sig , så vill jag ha tips på andra märken som har samma utseende som CSL fälgen ... kan någon tipsa tro ? vill verkligen ha sådana ....
Dejan , prova breyton fälgar.

daniel
Ti
534
TigerDejan
hittar ingen som faller mig i smaken där heller , vill ha CSL liknande , för jag tycker det gör sig så jävla bra på E92 ...
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Håller med om att helsvart kan bli för mycket.

Här är ett annat bra tips. Inte bara för att jag själv har dessa. Men dom ser riktigt bra ut på en Coupé.
Länk

//Stefan
Ti
534
TigerDejan
har dom i tankarna också som en reservplan , men nja jag vet faktiskt inte om dom heller ... dom är helt ok och passar jävligt bra på dom bilarna ...

men vill ändå ha något CSL liknande :( tycker d så jävla nice ....

va tror ni om dessa ?
Länk
dejan
har skickat powerpost till dig
Ti
534
TigerDejan
kom igen grabbar , maj är snart här :( need some wheels before :)
Köper man en 335 ska man inte snåla med billiga fälgar. Här är ett par olika fälgar som gör sig mycket bra.

Länk

Länk

Länk

Länk
Den sista länken kan du bortse ifrån, de passar bara på nya M3:an.
Ti
534
TigerDejan
givetvis ska man inte göra det ... håller med ... men original CSL kostar så sjukt mkt ... inget skoj att skarpa dom , köper man halvdanna så kan man ju köpa 2 uppsättningar o skarapa dom utan att ha dåligt samvete iom dom e så billiga...

gillade faktiskt ingen av dom fälgarna du visade om jag ska va härlig :)
Finns inga original CSL fälgar till E9x serien, så du lär aldrig få tag på några sådana.
Ti
534
TigerDejan
bra kopior da ?

hade A8 fälgar till min Audi A3 , gjorda i italien , sjukt bra kvalitet ... gav 10 lax med däck :) falken däck ...
Vad jag vet finns det bara en tillverkare av kopior och det är de som redan nämnts. BMW brukar gå ganska hårt till angrepp mot alla tillverkare och säljare utav kopior av original fälgar. Därför är utbudet så litet.

Finns väl bara 2 alternativ, köp de billiga och lämna in dem för omlackering när det väl släpper (obalans får du leva med) eller så får du nöja dig med nån annan original BMW fälg.

Finns ju ett tredje alternativ också, köp en M3 CSL så får du fälgarna, men det är väl inte direkt något val för dig skulle jag tro.
Bi
877
Big Tom RS4
Nissan GT-R R35
Hur är det med BBS Challenge-kopiorna som fanns förut, har de slutat tillverkat dem?

// Thomas
Ti
534
TigerDejan
japp tror dom har slutat tillverka dom också ... :)

men det finns ju verkligen INGA andra fälgar som är intressanta ... kan ni inte tipsa om LIKNANDE CSL fälgar ... eller typ iforged classic ...
To
301
Tobias1980
328iA Touring -13
Mini Cooper -15
Här har du riktigt bra högkvalitetskopior som är TÜV godkända (MIRO): Länk

Mvh
/Tobias

Ti
534
TigerDejan
undra om miro har samma finish som VMR ... sen snackade jag en kille i usa som va lite besviken på sina miro , så det är nog lite hugget som stucket verkar det som ...

jobbigt om någonting skulle krångla o man köpt från USA ...
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Jag skulle ha köpt CSL kopiorna även om kvaliteten är tveksam och sen varit paranoid ett halvår för att sedan bli förbannad när färgen släpper pga nån minimal kantstötning -sedan hade jag lämnat in dom för omlack, som kanske blir bättre än den ursprungliga lacken om man lämnar in dom till rätt firma.
Ti
534
TigerDejan
jo d klart , jag tänkte också så ... undra vad det kan kosta att lacka alla 4:a :) ?

tänkte på dom där Hartge fälgarna...
Länk
st
3.465
steaman
BMW iX3 50 xDrive G03 -2026 beställd
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Här är fälgar som är snyggare än CSL och har hög kvalité. Tyvärr inte billiga!

Länk
Länk
Länk
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.